Studiegroep - We can beat them, yes we can! © (inschrijvingen)

• Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Hoi iedereen.

Enige tijd geleden ben ik een topic gestart waarin in mensen opriep die interesse hadden in een studiegroep gericht op 180-mans MTSNG's en MTT's in general (link: Interesse in 180-mans studiegroep).

Hier zijn erg veel aanmeldingen uit voortgekomen, en in de Skypegroep die we naar aanleiding daarvan hebben opgezet zitten momenteel al 28 (!!!) mensen..

Samen met Lanfear heb ik het een en ander besproken qua opzet van de studiegroep. In eerste instantie wilde ik graag een eigen forumgedeelte. Om verschillende (logische) redenen heeft Pokerstrategy hier wat moeite mee. Wel hebben ze ons een alternatief geboden.

We krijgen in het SNG/MTT topic (We can beat them, yes we can! © (discussiethread) ) een stickytopic waarin we dingen omtrent onze voortgang kunnen bespreken. Dit kunnen handjes zijn, afspraken voor sweatsessie's en algemene strategie-discussies. Pokerstrategy zal zijn handjudges wat motiveren om ook wat in onze thread bij te staan.

In principe verschilt dit niet veel van mijn eerdere idee, het enige verschil is dat dit topic openbaar is en zo ook erg handig en leerzaam zal zijn voor de andere leden van Pokerstrategy. Hiernaast hebben we natuurlijk ook de Skypegroep waarin we genoeg dingen kunnen bespreken.

Om het hele proces in werking te stellen, zou ik jullie willen vragen jezelf in te schrijven in dit topic. Wel zullen er wat eisen worden gesteld aan je lidmaatschap, zodat we hopelijk een groepje actieve studiegenoten bijeen krijgen!

• Minimaal 2 handen per week posten.
      • Minimaal 1 sweatsessie per week.
      • Actieve deelname in onze thread en op Skype.
      • Minimaal gewhine!
      • Positieve instelling + de wil om bij te leren!

Als je denkt aan al deze eisen te kunnen voldoen, kan je je in dit topic inschrijven door je Skypenaam achter te laten en te typen: I'm in!

De inschrijving sluit over precies 1 week, op 16 juni om 16:00.

Met vriendelijke groet,

timBKR
  • 59 antwoorden