50$

• mvoepo
      mvoepo
      Bronze
      Hoi kan iemand me vertellen hoe lang het duurt voordat ik die 50$ in me fulltilt account kan zien ?

ik heb de quiz goed volbracht en wacht nu al enkele dagen op een bericht

[edit] Ik heb dit account al een tijdje dus kan die PSVIP code niet meer ingeven, als dit wel nog kan hoor ik het graag[/edit]
  • 2 antwoorden
    • calimero1981
      calimero1981
      Bronze
      als je de code niet meer in kan voeren kun je t geld niet laten storten.....
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hoi, welkom bij PS.

Had je deze full tilt account al voordat je bij ons terecht kwam?
      je kunt je startkapitaal niet ontvangen op een account die niet aan ons gelinkt is namelijk.
      je kunt wel een van de andere rooms kiezen om je startkapitaal te ontvangen, zorg er dan wel voor dat je de jusite bonuscode gebruikt, zodat de account aan ons gekoppeld is en het geld over gemaakt kan worden.

Wanneer je full tilt account wel via ons is aangemaakt, moet je de bonuscode PS150 invoeren, niet PSVIP, de PSVIP code is namelijk voor wanneer je zelf een deposit gaat doen.

het kan zijn dat je al een ticket van onze support afdeling ontvangen hebt, wanneer je full tilt account neit aan ons gekoppeld is. Dit ticket kun je HIER vinden.
      wanneer je hier nog eenticket hebt kun je het beste zelf een ticket aanmaken hierover en even de situatie uitleggen, ze kunnne je daar dan verder helpen.

succes!