Robbie Reviewt Jouw Sessie!

• Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Vannacht bereikte RobbieV de heads-up van het $1.500 shootout event van de WSOP in Las Vegas. Een geweldige prestatie, niet alleen voor hemzelf en Team PokerStrategy.com, maar ook voor jullie als community. Want om zijn succes te vieren zal hij jullie verder helpen met jullie toernooispel door middel van een session review.

Laat jouw spel reviewen door Robbie

Heb jij een interessante MTT gespeeld, waarbij je specifieke vragen hebt over je eigen spel, of het spel van je tegenstanders? Laat in deze thread weten wat jij in de video graag wilt leten en maak kans op een review van Robbie.

Robbie zal zich tijdens de review focussen op jouw vraag en aan de hand daarvan de situaties analyseren. Je kunt jouw vraag tot 17 juni posten in dezde thread. Daarna zal Robbie een keuze maken uit de meest interessante vragen.
  • 47 antwoorden
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Ik zou graag wel eens revieuw zien van toernooi waar ik hyperaggressief speel, gewoon zoveel mogelijk potten oppakken.

Vragen hierbij zijn dan welke momenten ik beter ff kan terugschakelen en in welke spots bluffs onmogelijk zijn.

Ik heb wel mogelijke toernooi, waar ik op deze manier begon, maar ik schakelde dus niet op tijd terug en dus vrij early bust en dus best kort. Dus liever maak ik dan nog nieuwe
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik wil wel eens in een review zien hoe je in welke fase van een MTT switcht in tempo, agressie en dergelijke.

Heb vaak het idee dat ik veel situaties laat liggen en tegelijk in andere situaties veel te aggro ben. Volgens mij doe ik erg veel verkeerd en ik ben dan ook erg geinteresseerd om gewoon eens een stevige beoordeling eroverheen te laten gooien.

I'll take the shame heads-up!

Heb namelijk nog die HH van de freelancer-freeroll liggen die ik won...
    • SUKIT
      SUKIT
      Bronze
      Ik zou een review willen van een deepstack toernooi waarin aanbod komt welke andere opties dit geeft om (snel) je chipstack op te bouwen tov een normale MTT. smallball, LAG, weet ik veel. Iets wat meer het poker benaderd dat live in de WSOP gespeeld wordt. Toen ik nog op PKR donkte had hun "masters" toernooi 20K als beginstack, heb wel geen idee of zoiets op FTP of stars in het aanbod zit. Nu nog iemand vinden die HH's heeft hiervan want ik alvast niet :) .
    • Tjoeny
      Tjoeny
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Zeezout
      Ik wil wel eens in een review zien hoe je in welke fase van een MTT switcht in tempo, agressie en dergelijke.

Heb vaak het idee dat ik veel situaties laat liggen en tegelijk in andere situaties veel te aggro ben. Volgens mij doe ik erg veel verkeerd en ik ben dan ook erg geinteresseerd om gewoon eens een stevige beoordeling eroverheen te laten gooien.

I'll take the shame heads-up!

Heb namelijk nog die HH van de freelancer-freeroll liggen die ik won...

Vind ik ook interessant, heb alleen geen HH dus liever van iemand anders :P en no offence Zeezout maar ook liever geen freeroll van PS omdat daar toch nogal veel hetzelfde soort spelers zijn...
    • samni
      samni
      Bronze
      Iedereen geeft nu suggesties, en dan wordt die video diamond, let op men woorden :P
    • Napooo
      Napooo
      Bronze
      Ik heb gisterenavond een 3,3$ rush rebuy gespeeld. Zowat heel het toernooi met 100BB gezeten. En uiteindelijk 13e geëidigd... sigh

Alleszins, zou daar best review van willen. Ik merkte naar het einde toe dat ik nog vrij veel ge 3bet werd. Vooral als ik vanop BTN, CO raisede en dan een bigstack vanop de blinds die 3bet.

Paar keer heb ik me laten vangen om toch te callen met een marginale hand en eigenlijk heeft me dat zowat elke keer chips gekost.

Dus de vraag: hoe zorg ik ervoor dat ze me niet zomaar kunnen 3betten. Bovendien opende ik wel vrij loose wanneer ik diep zat, dus logisch dat ik af en toe ge3bet werd, maar toch had ik de indruk dat ze vaak met marginale handen raiseden.

Weet wel niet hoe ik handhistory moet bezorgen indien dit nodig zou zijn :P
      Heb geen HEM ofzo
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Vanavond heb ik de $1,10 1000-cap gespeeld op Stars en ben daar als 25e geëindigd van de 1000 entrants, goed voor een whopping $4,50 :D .

Ik ben vrij nieuw in het MTT-poker (m'n main game is cashgames), maar ik vind dit een erg leuk toernooi. Voor beginners is het goed te doen, omdat de blinds erg langzaam omhoog gaan en je dus grotendeels rustig de tijd hebt om je spots te zoeken.

Vanaf het moment dat het geld bereikt was heb ik een [url=http://nl.pokerstrategy.com/forum/thread.php?threadid=53584]railthread[/URL] aangemaakt waarin ik wat keyhanden heb gepost.

Tijdens het toernooi heb ik me een aantal dingen afgevraagd die ik in een eventuele review graag behandeld zou zien worden:

• Wat zijn zaken om rekening mee te houden bij deze blindstructuur?
      • Tips voor beginnende MTT'ers?
      • Waar let je op bij het spelen van een MTT?
      • Welke stats kun je goed gebruiken in een MTT?
      • Switching gears: hoe en wanneer?
      • Blindstealing met LAG's voor je en nits achter je.
      • De 'table bully' uithangen: wanneer en hoe? Wanneer vooral niet?
      • Hoe moet je omgaan met veel limpers/limpcallers?
      • Bluffen: wanneer wel, wanneer vooral niet?
      • In hoeverre verandert het spel wanneer er ante's toegevoegd worden?
      • Hoe bereid je je voor op een MTT?
      • Hoe speel je met shortstacks achter je? Hoe met bigstacks voor je?
      • Tips voor het leren omgaan met ICM?
      • Hoe verandert de dynamiek wanneer de prijzen zijn bereikt en het toernooi steeds dieper raakt?

De handhistory heb ik geëxporteerd en kan dus ingeladen worden in een reviewer.
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Ik had pas een $22 6max deep stack gespeeld en werd 8e. Net naast de bubble jammergenoeg, ik was een beetje kaartdood aan het einde. Ik heb het laatste stuk wel opgenomen:

Deel 1:

Deel 2:

Deel 3:

Voor mij ook de meeste van bovenstaande vragen en moet ik bv in hand 470 van 478 hier echt q2s pushen, want volgens sngwiz wel ?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$800/$1600 Fixed-Limit Hold'em (4 handed)

Preflop: Hero is CO with 2, Q.
      Hero folds, BU raises, SB folds, BB calls.

Flop: (4.5 SB) 5, 4, Q (2 players)
      BB checks, BU bets, BB folds, BU gets uncalled bet back.

Final Pot: 2.25 BB.
    • RobbieV
      RobbieV
      Bronze
      Keep the questions coming. Ik kies sowieso alle vragen eruit die interessant zijn. Nog 2 dagen geloof ik;)
    • Alecos89
      Alecos89
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door pmania
      Ik had pas een $22 6max deep stack gespeeld en werd 8e. Net naast de bubble jammergenoeg, ik was een beetje kaartdood aan het einde. Ik heb het laatste stuk wel opgenomen:

Deel 1:

Deel 2:

Deel 3:

Voor mij ook de meeste van bovenstaande vragen en moet ik bv in hand 470 van 478 hier echt q2s pushen, want volgens sngwiz wel ?

Hand afspelen

Er staat bij al je video's dat ze private zijn?
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Hey,

Ik heb een $55 MTT laatste tijd gespeeld en gewonnen, en daaraan deden 550 mensen mee ong. en er zitten dus een boel spots in waarin ik miss fouten maak of iig een goeie discussie over gevoerd kan worden.

De voornaamste redenen waarom ik denk dat deze dus intressant is voor een review:
      $55 dus ook goeie tegenstanders, en geen ABC analyse
      veel 3bet/4bet spots
      Ik won hem, dus je ziet alle stages van een MTT
      Ik heb best wat fouten gemaakt en ook wat plays wat ik denk dat ik weinig mensen zouden doen.

Ik heb deze MTT niet opgenomen of iets dergelijks, maar ik heb wel de HH, wat mij ook fijner lijkt om te reviewen

MVG

p.s. Als deze MTT wordt gekozen, bespreek je hem dan samen en discussieer en wordt dat opgenomen, of is alles van jouw kant en zeg jij alleen wat jij er van vindt?
    • RobbieV
      RobbieV
      Bronze
      Wat je wilt. Als je graag vragen wilt stellen tijdens het reviewen dan kan dat vast geregeld worden.

Misschien kies ik wel jouw video en de vragen van iemand anders. Er is in ieder geval nog 1 dag om al je vragen/video hier te deponeren !
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Alecos89
      Oorspronkelijk gepost door pmania

Deel 1:

Deel 2:

Deel 3:

Hand afspelen

Er staat bij al je video's dat ze private zijn?
      Kun je ze niet bekijken ?
    • pmania
      pmania
      Bronze
      En nu ?
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Ging vandaag ff kijken, en ben er achter gekomen dat ik niet echt supertof speel in de beginfase:P
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
      Ging vandaag ff kijken, en ben er achter gekomen dat ik niet echt supertof speel in de beginfase:P
      Sowieso wel veel fouten, naja, iig iets om te bespreken
    • RobbieV
      RobbieV
      Bronze
      Ik heb gekozen om de vragen van Orodin te beantwoorden en zou dit graag willen doen aan de hand van Gangstahhhs 55$ MTT win. De vragen van Orodin zijn vooral voor beginnende/medium advanced MTT spelers en daarom is de 6max deepstack van Pmania niet erg geschikt. In 6 max heb je een veel aggressievere dynamiek en met deepstack worden de spots er niet simpeler op.

Gangstahhh zou je hier een link naar je HH kunnen plaatsen? Natuurlijk neem ik jouw vragen er ook in mee ;)
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Hartstikke gaaf!

Goeie keuze ook zo, vind ik. Gangstahhh heeft het toernooi tot het einde toe gespeeld, waardoor ook de volledige final table meegenomen kan worden.
      Maar leuk dat mijn vragen ok zijn ;) .

Gangstahhh: gefeliciteerd! :D
    • RobbieV
      RobbieV
      Bronze
      Bump, Gangstahh?:)