Grafiek NL10 SSS, uitleg graag

• WPTRay
      WPTRay
      Bronze
      Ik weet niet of ik hier in het goede gedeelte van het forum zit, maar ik post hem toch, onderstaande grafiek dus.

Kan iemand mij deze grafiek uitleggen? (grafiek is van mijzelf)
      Doe ik hier iets verkeerd of niet?

Money won without showdown daalt steeds verder, wat houdt dit precies in en wat kan ik er aan veranderen?
      Ik speel SSS.

• 9 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      vrij normale grafiek voor de std SSS
      als je de rode lijn rechter wil zal je blinds meoten stealen,...en dat doe je best nog niet op de lagere limieten :)

groeten
    • Kraelog
      Kraelog
      Bronze
      Rode lijn is laag voornamelijk door de blinds die veel geld innemen. Aangezien SSS tot doel heeft zo snel mogelijk all-in te gaan (pre-flop als het kan) zal je die lijn altijd laag blijven. Met steals kun je het idd verhogen maar op NL10 werkt dat niet zo goed.

Ik moet wel zeggen dat je grafiek redelijk traag omhoog gaat. Heb je veel pech of zijn er leaks?
    • WPTRay
      WPTRay
      Bronze
      Oke, dank voor de antwoorden.

Uhm, de lijn gaat inderdaad niet snel omhoog.
      Veel fouten maak ik niet, her en der een foutje, niet meer dan 2 fouten per sessie ongeveer.
      Ik houd mijn beslissing altijd meteen naast de SSS.

Veel pech, ja zou kunnen, veel geluk heb ik niet veel gehad eigenlijk, in iedere geval kreeg ik meer pech dan geluk in sommige sessies.

Ik weet ook niet wat een redelijke maatstaaf is, ik heb er nu 3k handen opzitten?
      Wachten tot 10k, is het dan een beetje realistisch?
    • Kraelog
      Kraelog
      Bronze
      Feitelijk wel, op 3k speelt variance nog een veel grotere rol. Maar ik vind het een beetje raar je dat grafiek totaal geen up/down swings vertoont.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      20k is een degelijke sample size, 3k kan je ni overzeggen imo :)
    • WPTRay
      WPTRay
      Bronze
      Oke thx, dan weet ik dat :)
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Ik dacht eerst dat het een EV graph was, snapte al niet hoe je rode lijn zo kon lopen :D .

Afgezien dat het leuke plaatjes zijn, kan je hier niets uit afleiden. 3k is veels te weinig voor samplesize. Dat de rode lijn daalt is idd blinds die je betaald. Met stealen breng je hem omhoog, maar zou daar voorzichtig mee zijn op 10nl.
    • WPTRay
      WPTRay
      Bronze
      Even een paar grafieken op bijna 10k handen.
      Ziet het er erg slecht uit voor de toekomst of kan het nog alle kanten op?

Standaard SSS zonder aanvullingen, 10NL.

• Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Het ziet er zeker niet slecht uit.
      De rode grafiek gaat nog zeker omhoog komen, naarmate je op de hogere limieten aan blindstealing gaat doen.
      Ik hoop voor jou dat je showdown winnings zo omhoog blijven lopen :D
      Ik wou dat ik het had ;)