Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

tour de france poule -xtra prijs voor winaar

• fakethat
      fakethat
      Bronze
      En wie kijken er allemaal?? Laatste etappe, sprint waarschijnlijk dadelijk voor de ritzege.

Moet zeggen dat ik wel het geluid uit heb gezet omdat ik ooit het commentaar van die commentatoren zo irritant vind. Hadden net ongeveer 8 kilometer te gaan met een kopgroep op 20 seconde. Die terug gehaald is van 30 seconde. En die commentatoren zeggen dat er nog steeds hoop is omdat het peleton het gat niet dicht krijgt. Nou dit gaan ze makkelijk dicht krijgen. En dan gingen ze toen ook al makkelijk dicht krijgen.

Sensatie praat allemaal van die gasten.

Maar het is een aanrader! Zet de tour aan en zet het geluid op mute. Ik vind het wel relax eigenlijk.

Edit, nou nog 5km en 8 seconde voorsprong op peleton. Rabobankrenner heeft geprobeerd aan te vallen.
    • kokkie1975
      kokkie1975
      Bronze
      De slotetappe van de Tour de France is gewonnen door Mark Cavendish. De Britse sprinter van HTC-Highroad kwam als eerste over de streep op de beroemde Champs-Élysées na een rit over 160 kilometer. Cadel Evans (BMC) pakte de eindzege.

De rit startte in Cretéil, een voorstad van Parijs. Na de traditionele grappen en grollen brak de koers op zo'n vijftig kilometer van de streep los. Voor Maarten Tjallingii (Rabobank) een reden om aan te vallen, maar hij kwam niet weg. Een groepje met Ben Swift (Team Sky), Segio Paulinho (RadioShack), Jérémy Roy (Francaise des Jeux), Kristjan Koren (Liquigas-Cannondale), Lars Bak (HTC-Highroad) en Christophe Riblon (Ag2R-La Mondiale) lukte dat wel.

Op het moment dat het peloton ze terug wilde pakken perste Bak er nog een versnelling uit. Swift probeerde te volgen, maar de jonge Brit kon zijn wiel niet houden. Bak werd vervolgens op twee kilometer van de streep gegrepen, waardoor een massasprint onvermijdelijk was. Cavendish was zoals verwacht de snelste, voor Edvald Boasson Hagen (Team Sky) en André Greipel (Omeha Pharma-Lotto). Cavendish kroonde zich ook tot winnaar van het puntenklassement. Hij won in totaal vijf etappes. Evans finishte in het peloton en won daarmee als eerste Australiër in de geschiedenis de Tour de France
    • kokkie1975
      kokkie1975
      Bronze
      [img][IMG]https://img856.imageshack.us/img856/958/eindstandsubpoule.png[/IMG][/img]

paul wil je mij even je account name van pokerstars geven dan kan ik je het bedrag voor de backing van de sunday storm overmaken :)

als je hem niet online wil zettten voeg me dan even toe via skype
    • PaulBoogerd
      PaulBoogerd
      Gold
      De punten voor het eindklassement moeten er nog wel bijkomen, maar dat ik 1e ben is wel zeker ja :)

accountnaam: Paul-Boogerd
    • kokkie1975
      kokkie1975
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door PaulBoogerd
      De punten voor het eindklassement moeten er nog wel bijkomen, maar dat ik 1e ben is wel zeker ja :)

heb een paar toernooi $$$ overgemaakt :)
      als je het prettiger vind om vd week een big 11 ipv de sunday storm te spelen vind ik dat prima.

congratss met je over winning hij is verdient :f_biggrin:

allen bedankt voor het meedoen en tot de volgende tour :)
    • PaulBoogerd
      PaulBoogerd
      Gold
      Oorspronkelijk gepost door kokkie1975

als je het prettiger vind om vd week een big 11 ipv de sunday storm te spelen vind ik dat prima.

Bedankt en tot volgend jaar :)

edit: nog een jump naar de 12e plaats in het eindklassement :o, als ik Hagen (gordelroos) ipv Swift had genomen was die fiets gewoon ruim voor mij :(
    • kokkie1975
      kokkie1975
      Bronze
      hmmmm de toernooi $$$$$ waren bij mij ook nog niet afgeschreven, heb nu dus maar ff 11 gewone $$$$ getransferd :D
    • LexerZz
      LexerZz
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kokkie1975

Bedankt en tot volgend jaar :)

edit: nog een jump naar de 12e plaats in het eindklassement :o, als ik Hagen (gordelroos) ipv Swift had genomen was die fiets gewoon ruim voor mij :(
      Tja, achterafpraat...
      Maar echt knap die 12e plaats, jammer dat het zo topheavy is, slechts de top 3 krijgt een prijs.
      Als je Evans ipv Andy als kopman had gekozen had je nu ook die fiets :f_eek:
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Mooie prestatie Paul !!

Jammer dat je die fiets niet gewonnen hebt. Ben niet zo van het huis-tuin & keuken fietsen maar om te toeren was dit toch wel een 'geile' fiets :)