Hallo allemaal, even voorstellen

• lexxxion
      lexxxion
      Bronze
      hallo allemaal,

Ik zit er al een tijdje aan te denken, maar uiteindelijk is het toch odacha geweest die mij er toe aanzette om er toch een thread over te beginnen.

Allereerst over mezelf,

Ik ben dus berry, 30 jaar wonend in de omgeving van barneveld.

Ik ben al een tijdje bezig met poker , iets van 5 jaar ofzo maar nog nooit echt winstgevend gespeeld, ik speelde altijd op pokerstars, in het begin speelde ik nog niet zoveel, door de jaren heen werd dat steeds meer, toen kwam ik door veel te googlen over poker bij pokerstrategie terecht, vulde de quiz in en speelde op everest, maar die gratis 50$ had ik er ook al snel doorheen gedonkt. uiteindelijk speelde ik weer meer op pokerstars en uiteindelijk kwam ik steeds vaker verder in toernooien , als ik dan terug kijk over 2010, zie ik dat ik iets van 7000$ aan prijzen pakte , maar 0.0000 profit, meer in de min, dus deed toch iets niet goed, ook het belang van een Goed BMR , vaak aan gedacht, maar de uitvoering werd toch weer iets anders. maargoed op een gegeven moment kreeg ik een 2e kans van pokerstrategie voor een gratis startkapitaal, en kwam ik bij fulltilt terecht, ik kwam in aanraking met de rushpoker tafels en dacht dat het me erg goed afging, werd 3 x 1e in die 1$ multirush toernooi en dacht : dit moet me makkelijk kunnen , maar ook dan raakte ik weer broke en stortte ik weer een aantal eurries erbij , terwijl ik wel weet ik niet hoevaak ik tegen mezelf gezegd hebt dat het de laatste keren waren dat ik zou storten, maarja dan begint het toch weer te kriebelen, en de artikelen maar weer opnieuw lezen en blijven lezen, continue bezig geweest met de starthanden kaart en de icm-trainingsprogramma`s, ook vaak uitgeprobeerd, zelfs ook heel veel overgeschreven op een stuk of 14 a 15 a4tjes, wat dan +ev zou zijn en dergelijke en toch steeds maar weer broke gaan, de moed kan dan wel in je schoenen zakken, Maargoed , wat nu mijn punt is ,ik wil ook graag een coaching volgen, ik heb het er zelfs voor over om voor coachings te gaan betalen alleen .....

Ik ben slechthorend . ...waardoor het voor mij haast onmogelijk is om al die video`s te begrijpen, ik open ze dan wel eens, zie dan dat het ook wel geschreven staat, maar toch mis ik dan weer genoeg informatie (denk ik dan)

Weet iemand hoe ik alsnog de Coachings kan volgen?? zonder dat ik naar de stem hoef te luisteren,

Ik wil echt graag beter worden en ben er ook serieus mee bezig, (maar soms denk ik dan ....ben ik er wel echt zo serieus mee bezig)...klinkt mischien vaag, maarja heb vandaag ook een lange dag gwerkt en ben ook aardig moe, en mischien had ik dit beter op een ander moment kunnen schrijven, maarja het zit al tijden in m`n hoofd om dit toch te gaan schrijven.

Dus mijn vraag aan jullie : hoe kan ik de coachings volgen, zonder dat ik een goed gehoor heb,

Met vriendelijke groet,

Berry van Empelen
  • 2 antwoorden
    • ric0tjuh24
      ric0tjuh24
      Bronze
      Verkeerde forumdeel maar leuk dat je jezelf voor stelt.

Zijn er geen programma's tegenwoordig die stem om kunnen zetten naar tekst?
      Ik heb zelf een programma met de naam dragonspeech, als ik te lui ben om te typen kan ik gewoon zeggen (in mn microfoon) wat ik wil typen, en dat verschijnt op mijn beeld.

Lijkt me toch dat er tegewnwoordig ook wel programmas zijn die spraak uit videos om kunnen zetten naar tekst.

Succes ermee

Greetz
    • calimero1981
      calimero1981
      Bronze
      Even een belangrijk bericht. PokerStrategy.com heeft op dit moment een paar unieke aanbiedingen. Jij bent daar ook voor geselecteerd. De cm’s hebben geprobeerd je te benaderen, maar je hebt helaas nog niet gereageerd.

Omdat de aanbieding slechts kort geldig is, hier even een reminder in je blog. Check dus meteen even je tickets!

Ciao