choaching

• ferry198
      ferry198
      Bronze
      ik heb de coaching videos beken maar heb niet echt het id dat ik er iets mee opschiet
      ik heb in een boek (van een poker speler) weet ff niet meer welk boek of welk speler.
      hij had het er over dat hij in zijn poker opleiding een tijd heeft gehad dat hij met een aantal spelers om de tafel ging zitten en dat ze na elke hand de handen evolueerde.
      is zo'n soort choaching ook aanwezig binnen poker strategie?
      en zo niet is het wel mogelijk want dan moet je de software op pauze kunnen zetten na elke hand.
      ik weet dat mijn gebabbel heel verwarend is maar ik zal kijk of ik de titel van het boek tevoorschijn kan toveren dan wordt het mischien duidelijk.
      bedankt voor de moeite om dit te lezen.
      ik hoor het graag
  • 3 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hey ferry,

ik weet niet welke videos je bekeken hebt. dus daar kan ik niet precies over oordelen.
      Voor wat jij wilt, zou ik de sessionreview videos aanraden, daar wordt namelijk niet live gespeeld, maar de coach neemt zijn sessie op, en gaat hem achteraf analyseren. Daar kan hij dan ook de hand stop zetten en uitgebreidere uitleg geven/software gebruiken om dingen duidelijk te maken. Deze zijn helaas nog niet beschikbaar op de nederlandse site. wanneer je naar de video pagina gaat en dan je taal op engels (of duits als je duits goed is) verandert, dan komen deze session review videos ook beschikbaar. Ik denk dat dat meer is wat je zoekt
    • ferry198
      ferry198
      Bronze
      ik ga vanavond ff kijken
      dank je
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hij had het er over dat hij in zijn poker opleiding een tijd heeft gehad dat hij met een aantal spelers om de tafel ging zitten en dat ze na elke hand de handen evolueerde.

Iets dergelijks willen we in de toekomst wel gaan doen. In de tussentijd is het erg nuttig om de coachings bij te wonen, maar vooral je handen posten en deze forums elke dag even door te lezen.