50$ ontvangen

• Bumbaluu
      Bumbaluu
      Bronze
      Hallo allemaal,

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe lang het ongeveer duurt voordat de 50$ op mijn account wordt bijgeschreven. 17 juli heb ik mijn ID ingescanned en doorgestuurd zoals beschreven in de mail die ik had ontvangen.
      Alvast bedankt voor eventuele hulp.

Met vriendelijke groet,

Bumbaluu
  • 9 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hoi bumba,

normaal duurt dit dan tussen de 24 en 72 uur. (het weekend telt hierin echter niet mee). Dus als het goed is zou het wel vandaag of morgen moeten komen.
      Wanneer je het dan niet ontvangt, moet je je hier nog eens melden.
    • Bumbaluu
      Bumbaluu
      Bronze
      Hoi Lanfear,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik wacht het even af, en indien nodig meld ik me hier wel weer.

Groeten,

Bumbaluu
    • jaegerjaeger
      jaegerjaeger
      Bronze
      Moet iedereen verplicht een ID scannen en opsturen? ik heb daar namelijk geen mail over gehad. Heb me zaterdag geregistreerd dus snap wel dat ik nog even moet wachten op mijn 50$.
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Volgens mij niet want ik heb het nooit hoeven doen.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Moet iedereen verplicht een ID scannen en opsturen?

Nee, er wordt steeksgewijs om een ID check gevraagd. Helaas zijn er ook mensen die misbruik willen maken van onze aanbieding. Om dit te voorkomen voeren we steekproefsgewijs een ID check uit.

@ Bumbaluu

Ik zie dat er bij jou ook een ID check is opgevraagd en dat deze is goedgekeurd. Het zal nu nog ongeveer 48 uur duren voordat je het geld op je account hebt staan.

Alvast veel succes aan de tafels!
    • Bumbaluu
      Bumbaluu
      Bronze
      edit:
      sorry had de laatste post niet goed gelezen.
      Bedankt voor de hulp!
    • Bumbaluu
      Bumbaluu
      Bronze
      Hoi Sharp,

Het geld staat nog niet op mijn account. De 48 uur zijn wel verstreken. Het lijkt er op dat er iets niet goed is gegaan. Mischien zou je het eens kunnen controleren.
      Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Bumbaluu,

Het duurt soms wat langer dan 48 uur. Voor de zekerheid kun je wel een ticket aanmaken voor de afdeling support.

Dit kun je doen door boven in het menu op 'Help' te klikken en dan op 'new ticket'. Leg dan in het Engels je situatie uit inclusief accountname, zodat afdeling support het voor je kan nakijken.
    • Bumbaluu
      Bumbaluu
      Bronze
      Hoi Sharp,

Nogmaals bedankt voor je hulp. Ik heb inmiddels een ticket aangemaakt. Ik wacht het af, tijd zat met dit weer en een koud biertje ;)