nl50sh - 98s

• Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      Villian: ABC - TAG.

Kan ik turn ch/call spelen of is het beter om door te barrelen, eventueel ch/shove?

Full Tilt Poker $50.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1343362
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

SB: $113.75
      BB: $50.05
      Hero (UTG): $65.50
      MP: $57.85
      CO: $109.85
      BTN: $111.80

Pre Flop: ($0.75) Hero is UTG with 9 :spade: 8 :spade:
      Hero raises to $1.75, MP calls $1.75, 2 folds, SB calls $1.50, 1 fold

Flop: ($5.75) Q :club: 7 :spade: 6 :club: (3 players)
      SB checks, Hero bets $4.00, MP calls $4, SB folds

Turn: ($13.75) A :spade: (2 players)
      Hero bets $10.00, MP raises to $33, Hero folds

Final Pot: $33.75
  • 6 antwoorden
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Ik denk dat dit goed gespeeld is, achteraf gezien. Ik denk dat ik op de moment zelf een OESD + FD niet weg kan leggen, maar... Je hebt 1) geen FE; 2) nog maar $16.75 geïnvesteerd; 3) het kost je $23 om te callen (wat duur is) en 4) tegen AQ (wat de bottom van zijn range is bij een turnraise hier denk ik.. As in, meestal sets) heb je 34% equity. Dusja, ik denk nh, wp.

Flop je een OESD + FD, dan kun je happy broke gaan, denk ik.
    • InsidiouZ
      InsidiouZ
      Bronze
      Tegen zijn top range heb je 30% en je krijgt hier 1:2.5. Ik weet alleen niet of callen slecht is, omdat je OOP zit. IP kan je denk ik callen, omdat villain toch any river shovet.
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door InsidiouZ
      Tegen zijn top range heb je 30% en je krijgt hier 1:2.5. Ik weet alleen niet of callen slecht is, omdat je OOP zit. IP kan je denk ik callen, omdat villain toch any river shovet.
      #2 dit. je bent gewoon priced in gezien dat hij zn stack er wel inkrijgt, dus eigenlijk hoef je 23$ te investeren om $115 te winnen als je hit. odds daarvoor krijg je echt wel :)

en lol, je krijgt ook nog s beter dan 2:1 op een call waar je 34% equity hebt, dus ook al fold ie elke flush of straightkaart (wat nooit gebeurt) dan ben je alsnog priced in
    • Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Rogier
      #2 dit. je bent gewoon priced in gezien dat hij zn stack er wel inkrijgt, dus eigenlijk hoef je 23$ te investeren om $115 te winnen als je hit. odds daarvoor krijg je echt wel :)

en lol, je krijgt ook nog s beter dan 2:1 op een call waar je 34% equity hebt, dus ook al fold ie elke flush of straightkaart (wat nooit gebeurt) dan ben je alsnog priced in
      ik moet toch gwn turn shippen? callen gaat toch echt niet meer?
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Volgens mij moet je callen en shippen op de river als je hit omdat hij toch nooit meer kan folden met zijn hand.

Als je mist fold je. Tis alleen iets minder voor je ev line als je mist en moet folden, maar je maakt er wel meer winst op dan dat je turn zou shoven ;)
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Fabuleuss
      Oorspronkelijk gepost door Rogier

ik moet toch gwn turn shippen? callen gaat toch echt niet meer?
      reden om te shippen is als je 50+% tegen zn range hebt of nog foldequity. dat laatste heb je niet en t 1e ook niet :P