PKR layout aanpassen?

• yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Hellow allemaal ,
      heb zonet gedeposit op PKR , en er komt in mij eig direct 1 vraag op :
      kan je de software zo instellen dat 4 tafels spelen geen INSTATILT ervaring is?
      Hebben ze een kwart van een 21 " scherm om mij alles te tonen wat ik moet weten , is alles gevuld met bewegende avatartjes , een tafel waar je niet eens het board kan readen , niet ziet waar de button is , je je eigen kaarten niet ziet tenzij je klikt , en dan linksonder in de hoek het board.
      Dus , is er iemand die regular op PKR speelt zonder deze ervaring?
  • 11 antwoorden
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      het is even wennen inderdaad :D

Ik sluit altijd al die info meteen af. De chat weg, de tafel info weg, dat scheelt al een hele hoop. En ik speelde nooit echt op de tafels waar je je kaarten nog moet bekijken (cards down-tafels) dat tiltte me ook. Maar verder zul je er gewoon aan moeten wennen ben ik bang. Als je 6 tafels speelt, verdwijnen de avatars als het goed is (bij mij wel iig).

Bij settings kun je trouwens wel aanpassen welke extra dingetjes (trucjes, de dealer die praat enzo) je wilt zien geloof ik. moet je ook even checken, en alles op minimaal instellen.
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      IK speelde met playmoney op PKR vroeger. Voor real money games moet dat inderdaad echt tiltend zijn daar, zeker met meerdere tafels :D .

Vond sommige van die animations wel grappig imo :D Zo BOOOOO naar een vis schreeuwen als hij een suckout maakt :D
    • Napooo
      Napooo
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door noisecore
      IK speelde met playmoney op PKR vroeger. Voor real money games moet dat inderdaad echt tiltend zijn daar, zeker met meerdere tafels :D .

Vond sommige van die animations wel grappig imo :D Zo BOOOOO naar een vis schreeuwen als hij een suckout maakt :D

haha, serieus ofwa? :D Als ge gigantische pot verliest en er gaat nog zo ene ewa booo roepen, das nog es extra tiltend :P
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Is het ook niet zo dat je bij PKR minder handen per uur kunt spelen, omdat het continu zo lang duurt voordat de hand gespeeld is (door al die animaties e.d.)?

Zo lijkt het mij ook wel wat om op deze site te gaan spelen, maar ik wil wel gewoon genoeg handen per uur kunnen spelen.
      Ik had al begrepen dat multi tablen al niet zo'n succes is op deze site als je niet een super goede computer hebt (ik heb een laptop van 2 jaar oud).

kan iemand anders als het niet teveel moeite is (:P ) eens kort de voordelen en nadelen van PKR opnoemen ?
      Dan maak ik aan de hand daarvan een beslissing of ik een deposit maak ja of nee.
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      voordelen;
      - goede rakeback (30% + FDB + rakerace)
      - erg slechte spelers
      - grappige software
      - softe toernooien, met goede structuur

nadelen;
      - vraagt inderdaad veel van je pc
      - slow gameplay, waardoor je op minder handen / uur uitkomt
      - boven nl100 sh weinig traffic (overige games weet ik niet)
    • SUKIT
      SUKIT
      Bronze
      FR avg hand/h cards down 30 a 40, uitzonderlijk tot 50 .
      Dus ik denk dat je zeker de helft minder handen kunt spelen tov van andere aanbieders.

Layout kan niet aangepast worden, het is 3d dus veel minder flexible voor zo'n dingen. Je kan wel van alle tafels in beeld naar 1 uitvergroot switchen (F1 F2 F3 F4 etc). Dan krijg je tabs onderaan voor je andere tafels. Ik weet niet meer precies hoe het werkt, maar wel nog dat ik de manier waarop je dan verwittigd wordt dat een andere tafel aandacht nodig zeer slecht gedaan was.

Tja als je van stars FTP oid komt en dan PKR gaat proberen zijn er teveel directe nadelen. hands/hour , multitable is beperkt . Voor de echte grinders is het gewoon geen optie.

Wel vind ik dat voor MTT's PKR een leukere ervaring is, met de cards down en de emotes. Het is veel socialer als andere rooms helaas zowel in positieve als negatieve zin.
      Soms mis ik het wel, er hangt een ander sfeertje maar de echte grinders gaan er nooit hun plek vinden.
    • Darqmuse
      Darqmuse
      Bronze
      Open gewoon extra tafels totdat je er 6 hebt in totaal.. En die bewegende avatars worden vanzelf plaatjes.
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Ja ik heb nu dus dat als ik een tafel open heb staan en dan naar de lobby terugga om nog een tafel te openen dat ik dan met geen mogelijkheid meer bij de originele tafel terug kan komen. Dus kan ik hele tijd maar 1 tafel spelen, iemand hier een oplossing voor?
    • giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      volgens mij moet je hide lobby klikken, en tussen tafels switchen kan altijd met f1 t/m f6. Verder gaat de rest bij mij de automatische piloot dus weet zo 123 niet hoe ik het anders uit moet leggen als je mikogo hebt wil ik het je vanavond wel even laten zien.
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door giraffe1977
      als je mikogo hebt wil ik het je vanavond wel even laten zien.
      Kijk, dat is de betere service. Goed bezig giraffe.
    • MCgrave
      MCgrave
      Basic
      En anders de PKR lite versie gebruiken, kan ook al wat helpen vooral voor je PC eigenlijk om de processen te kunnen verdragen.