Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Festini-ijs-bet

• caroline29632
      caroline29632
      Black
      Als je ziek bent ofzo en je ligt heel de tijd in bed kan het wel langer. Maar als je gewoon wilt leven in die tussentijd denk ik dat je het echt niet lang volhoudt.
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      ze hebben wel 50 calorieen per stuk, zou je er 50 vreten per dag zit je kwa calorieen redelijk goed :) Is ook voornamelijk koolhydraten waardoor jeje wel fit zal blijven voelen, zult wss wel een paar dagen lichamelijk moeten wennen aan dit dieet maar denk eerlijk gezegt dat je zo heus wel n jaar kan overleven :)
    • robinripper
      robinripper
      Black
      Oorspronkelijk gepost door cowboykoenn, zult wss wel een paar dagen lichamelijk moeten wennen aan dit dieet maar denk eerlijk gezegt dat je zo heus wel n jaar kan overleven :)
      :o uhm dat is wat te lang ;)

Maar misschien is een bet waar je binnen 5 uur 'x' aantal ijsjes opmoet eten beter (en dat je pas het volgende ijsje uit de vriezer mag halen als de vorige op is obv anders laat je alles smelten)...

Maar als iemand hier 1-2 maanden op wilt proberen te leven bet ik wel tegen :)
    • wauss
      wauss
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door robinripper
      Oorspronkelijk gepost door cowboykoenn, zult wss wel een paar dagen lichamelijk moeten wennen aan dit dieet maar denk eerlijk gezegt dat je zo heus wel n jaar kan overleven :)
      :o uhm dat is wat te lang ;)

Maar misschien is een bet waar je binnen 5 uur 'x' aantal ijsjes opmoet eten beter (en dat je pas het volgende ijsje uit de vriezer mag halen als de vorige op is obv anders laat je alles smelten)...

Maar als iemand hier 1-2 maanden op wilt proberen te leven bet ik wel tegen :)
      hoeveel?
    • zenminded
      zenminded
      Bronze
      Voor een maand doe ik het ook wel, denk dat dit goed mogelijk is, tijdens mariniers opleiding op minder moeten teren.

Als iemand met wat odds komt zou ik hier wel serieus over na denken imo :)
    • caroline29632
      caroline29632
      Black
      Ik hoop echt dat niemand hier overweegt om dat langer dan een dag te doen voor een x bedragje. Je gezondheid is echt teveel waard. :(
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Niemand hier ooit Bear Grylls gekeken?

De regel van 3: 3 minuten zonder lucht, 3 dagen zonder water, 3 maanden zonder eten.

Snap niet wat die Festini ijsjes ermee te maken hebben, gewoon alleen water drinken en die dingen niet aanraken.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
    • wauss
      wauss
      Bronze
      Ik vind het wel win win situatie. val af voor ik op vakantie ga en verdien me geld voor de vakantie er ook mee. :D
    • zenminded
      zenminded
      Bronze
      Denk dat door dit te doen voor een maand je je gezondheid niet in gevaar brengt, uiteraard is dit enigzins persoonsgebonden maar ik zie mezelf dit wel doen tegen decent odds
    • wauss
      wauss
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door zenminded
      Denk dat door dit te doen voor een maand je je gezondheid niet in gevaar brengt, uiteraard is dit enigzins persoonsgebonden maar ik zie mezelf dit wel doen tegen decent odds
      misschien wel alle2 :D ?
    • caroline29632
      caroline29632
      Black
      Voor hoeveel zou je dit dan doen? Ik zou het echt te zielig vinden moest iemand dit doen voor niet-lifechanging-money. Maar ik veronderstel dat we wel over veel geld praten? En ik denk wel degenlijk dat een maand alleen drinken (wat dat is, bevroren water met een smaakje en suiker) je gezondheid in gevaar brengt.
    • Grexnl
      Grexnl
      Bronze
      Wie checkt of dit daadwerkelijk gebeurt en of de desbetreffende persoon niet gewoon maximaal hamburgers zit te eten;p? IMO onmogelijke opdracht.
    • wauss
      wauss
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door caroline29632
      Voor hoeveel zou je dit dan doen? Ik zou het echt te zielig vinden moest iemand dit doen voor niet-lifechanging-money. Maar ik veronderstel dat we wel over veel geld praten? En ik denk wel degenlijk dat een maand alleen drinken (wat dat is, bevroren water met een smaakje en suiker) je gezondheid in gevaar brengt.
      Ik denk dat het wel meevalt met hoe erg je met je gezondheid speelt. Je lichaam kan tot ongeveer 2-3 maanden zonder voedsel afhankelijk van je lichamelijke gezondheid nu.
    • caroline29632
      caroline29632
      Black
      3maanden zonder voedsel kunnen wordt mee bedoeld, 'niet sterven'. Ik denk ook niet dat je gaat sterven. Maar ik denk wel dat je vrij ziek kan worden en heel zwak gaat voelen en niet normaal kan leven voor die periode en x periode erna. Is dat het allemaal waard? Doe je gang dan maar.

En zoals hierboven als gezegd werd. De bet is ook practisch vrij moeilijk na te gaan.
    • Grexnl
      Grexnl
      Bronze
      Spot niet met je gezondheid, wees blij dat je gezond bent (hopefully).

Beter ga je een wedstrijdje doen wie het meeste kan eten in een kwartier. Webcams aan en goaan.
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      Niemand hier ooit Bear Grylls gekeken?

De regel van 3: 3 minuten zonder lucht, 3 dagen zonder water, 3 maanden zonder eten.

Snap niet wat die Festini ijsjes ermee te maken hebben, gewoon alleen water drinken en die dingen niet aanraken.

Dat was mijn held....tot dit:

En Caroline, ik vind het ook een beetje absurde bet. Net zoals mensen die aan The Pain Game (of Fear Factor) meedoen en de meest ranzige stunts moeten uitvoeren voor een paar euro's.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door caroline29632
      Ik hoop echt dat niemand hier overweegt om dat langer dan een dag te doen voor een x bedragje. Je gezondheid is echt teveel waard. :(
      Dit. Ik hoop serieus dat niemand overweegt zijn gezondheid op te spel te zetten voor wat euries...

Disclaimer: Mocht iemand op waterijsjes gaan proberen te overleven, dan draagt PokerStrategy.com hier geen verantwoordelijkheid voor. Btw; het klinkt al belachelijk als ik het typ. :)
    • Baetebeat
      Baetebeat
      Bronze
      in before pedobear
    • robinripper
      robinripper
      Black