Live HU hand vraag

• kingbroos
      kingbroos
      Bronze
      Ok heb een vraagje over een hand die ik gisteren gespeeld heb:

Na een avondje NL10 hebben ik en een vriend (die zowa op hetzelfde niveau speelt als mij: niet goed maar way better than average :pokerface: ) de hele tafel gebust. Ik heb 63ish en hij 88ish van stacks (totaal iets van een 16-17 BI als ik mij niet vergis dermee de rare getallen)

omdat 600/800BB diep spelen wat trop was beslisten we NL20 te spelen, anyhow de hand (manueel ingegeven dus de bets kloppen niet exact; een bet van 10 kan ook 9.65 zijn maar principe is er wel)

die vriend is een LAG met een hoog 3-bet percentage tot en met turn. Had hem eigenlijk heel de avond op de river geen beslissingen zien maken buiten checken of de rest van zijn stack erin shoven omdat hij de pot altijd opblies op de flop en turn zodat je op de river geen zotte moves meer kon maken. komt erop neer dat ik HU een flush maak op de river na op de turn ook nog middle pair te hitten. Mijn vraag is nu: kan ik die wegleggen? ?(

Hand

edit: hoe hadden jullie hem gespeeld?
  • 4 antwoorden
    • kingbroos
      kingbroos
      Bronze
      Villains hand:
      Q:heart: T:heart:

Achteraf gezien had ik mss beter niet HU gespeeld want dan was ik 4.3 BI up maar ik kon het niet laten :rage: :rage: :rage: :rage:
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      nah je hand is nuts in HU , kom je niet van weg.

als hij lag is en dikwijls 2 barrels bluft of semibluft kan je de turn wel c/r dan kan hij bijna nooit callen met een draw.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      lees hem nu pas, maar raise niet zoveel. ga gewoon iets meer stationnen.

dus niet preflop raise maar preflop call.
      en op verder straten ook.
      als villain een spewmonkey is ga je toch niet als je dat niet comfy vind veel raisen waardoor de pot groot wordt?
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
      lees hem nu pas, maar raise niet zoveel. ga gewoon iets meer stationnen.

dus niet preflop raise maar preflop call.
      en op verder straten ook.
      als villain een spewmonkey is ga je toch niet als je dat niet comfy vind veel raisen waardoor de pot groot wordt?
      preflop is std raise hoor, zelfs als hij veel 3bet. Je zit diep dus goede implieds.