[AFGEWEZEN] backing 109$ tornooien en sunday kickoff

• sends
      sends
      Bronze
      Wat ga je spelen?

4* 109$ + 215 sunday kickoff
      Wat zijn de totale kosten?

$651

Hoeveel procent verkoop je en in welke hoeveelheden/groottes? (max 50%)

grootte: 1% = 6.6$ je koopt je in in het volledige pakket, alle tornooi winsten worden opgeteld en daarna wordt alles gesplitst door de procenten. Ik zal zien hoeveel procenten ik in totaal verkoop maar ik wens een minimum van 50% te verkopen zoniet gaat de deal niet door.

Op welke termijn zou de backing afgerond moeten zijn?

Ik zal beginnen op donderdag 23/06/2011 met the big 109$, daarna speel ik op zondag 23/06/2011 the sunday kickoff en dan speel ik 24, 25 en 26 nogmaals iedere avond the big 109$.

Hoe, wanneer en wat betaal je uit? (is 10% in backing aandelen ook 10% van de prijzenpot of meer?)

1%=1% van de totale winst van de 5 tornooien
      Uitbetalingen gebeuren op donderdag 30/06/2011

Op welke pokerrooms kunnen mensen hun backing naar jou overmaken en hun geld terug ontvangen?

Pokerstars: sends11

Overige informatie (optioneel, denk hierbij aan je nickname, grafiekjes van je resultaten, waarom wil je een backdeal, etc):

Ik weet dat ik nog geen ervaring heb op de grotere tornooien, online dan. Maar ik wil mijn kans hier toch eens in wagen. wanneer je me opzoekt op officialpokerrankings.com kan je zien dat ik een ROI in tornooien van 16% heb, over de totale tijd, dus ik denk dat ik wel een solide tornooi speler ben. Alle vragen zijn welkom, dus shoot :)
  • 9 antwoorden