NL50: freeplay 23s

• DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $10,00
      MP1:
      $29,20

0,25/0,5 No-Limit Hold'em (7 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.58 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with 3:diamond: , 2:diamond:
      MP1 calls $0,50, 5 folds, Hero checks.

Flop: ($1,25) Q:spade: , A:diamond: , 4:diamond: (2 players)
      Hero checks, MP1 checks.

Turn: ($1,25) Q:heart: (2 players)
      Hero bets $0,80, MP1 calls $0,80.

River: ($2,85) 2:club: (2 players)
      Hero checks, MP1 bets $4,00, Hero folds, MP1 gets uncalled bet back..

Final Pot: $2,85

Ik twijfelde een beetje of ik deze draw nou agressief of passief zou spelen.
      Op de turn besloot ik toch de pot maar een beetje te vergroten.
      Zijn riverbet vond ik erg aan de hoge kant en ik twijfelde erg lang ook om te callen..........

Maar deze hand had ik vast heel anders kunnen/moeten spelen?!
  • 3 antwoorden
    • Kraelog
      Kraelog
      Bronze
      Je hebt 13 outs dus je situatie is inderdaad redelijk goed. Maar op de turn zijn je kansen om je flush/straight te hitten natuurlijk gehalveerd dus dan zou ik niet betten. Eerder zou ik op de flop een bet doen, c/c op de turn en folden op de river als ik niets gehit had (22 is niets). Hij zal zeker geen monsterhand gehad hebben, maar een heel lage pocket is al genoeg om je te verslaan.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Aggressie op de Flop naar 80c. Want dan krijg je steeds meer value voor je draw die je dan complete

13 outs is zo goed als een made hand hier tijdens een Freeplay maar 1:2.5 is je outs als je de turn niet hit dus kijk daar wel naar(Odds & Outs)

die Turnbet vind ik weak als ik Villain was sinds Trips niet 2/3 van de pot gaat betten als er een FD op tafel ligt.

In my opinion:
      Of Bet Flop, Bet {according to Odds/Outs} op de Turn als je niets hit, shove op Turn zowel, Bet/Fold op de River als je hit of juist niet.

Of Check/fold totdat je iets hit.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      HU kan je je draws agressief spelen, dus zou hier zeker de flop betten. Zou ook een second barrel doen op de turn en opgeven op de river.

As played kan je de river overbet niet callen/pushen.