NL50: 55 steal

• DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $30,15
      Hero:
      $9,75

0,25/0,5 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.58 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with 5:diamond: , 5:heart:
      5 folds, Hero raises to $1,50, SB calls $1,25, BB folds.

Flop: ($3,50) 6:spade: , 8:club: , 2:club: (2 players)
      SB bets $2,00, Hero raises to $8,25 (All-In), SB folds, Hero gets uncalled bet back..

Final Pot: $7,50

Ik geloofde Villain hier totaal niet!
      Hij callt eerst een steal behoorlijk vlot, daarna donkt hij deze droge flop. Ik dacht hier eigenlijk gewoon voor te staan en besloot de gok te wagen en te pushen. Vast niet de beste beslissing.

Maar op wat voor range zetten jullie hem en wat is je mening over deze move?

Ik kreeg het idee dat hij m'n steal wilde busten door me weg te jagen met een donkbet op any flop, gezien het feit dat hij nogal snel bette.
  • 3 antwoorden
    • Kraelog
      Kraelog
      Bronze
      Ik zou hem zetten op een face card en een heel lage kicker of gewoon ATC. Met zo'n flop is er wel het gevaar dat hij bv. zijn 83o hit en dus top pair heeft. Maar een push overtuigt hen er vaak van dat je TT+ vast hebt.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      6-[Face card] of 8-[Face card].

En wat Kraelog zei over je pushbet dat je TT++ representeerd daar ga ik ook in mee
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Je hebt niet zoveel handen van hem dus is het lastig hem op een range te zetten.
      Hij lijkt veel te limpen en de postflop agressief te gaan spelen. Op basis daarvan zou ik het zien als een steal en ook pushen op de flop. Maar zou wel liever wat betrouwbare stats willen hier.