blinds te snel omhoog

• karatsj
      karatsj
      Bronze
      hallo ik speel op PKR de regular mtt's maar door de trage gameplay speel je maar een paar hande per level. Ik speel TAG waardoor ik in meerdere gevalle te vlug op shortstack 10 BB fase kom te zitte. Heeft iemand tips voor deze structure looser spele ofzo?
  • 10 antwoorden
    • KKoen3
      KKoen3
      Bronze
      door de trage gameplay speel je maar een paar hande per level.

Precies het probleem met PKR imo, echter als je niet van room wilt swichen is het beste wat je kan doen gewoon aanpassen aan de situatie. In bijna alle SnG's kom je een keer in de push/fold fase of je dat nou leuk vind of niet, dus is het belangrijk die fase winstgevend te kunnen spelen.
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      ik speel deze situatie wel beter dan de gemiddelde speler in deze lage buy-in MTT's maar omdat dit reeds zo vroeg begint in het tornooi maakt het natuurlijk wel high variance. ik speel vooral cash games dus probeer er de deep stacks uit te kiezen maar er zijn jammer genoeg weinig tornooien op pkr :( .
    • SUKIT
      SUKIT
      Bronze
      wat je wel op PKR hebt zijn de lage spelersvelden, de 1,2$ reg MTT's zijn 100 a 150 speler. Je moet dus spelen zoals een 180 Turbo op stars, het is juist dezelde gameplay imo maar dan met enorm veel fishes. Zeker als de blinds hoog worden heb je een enorme edge op de competitie.
    • ReckaH
      ReckaH
      Bronze
      Speel zelf ook veel mtt's op pkr, en ik begin dus vroeger te stelen.
      Ook vanaf meerdere spots, dit om me stack gezond tehouden.

Ze spelen over het algemeen zeer tight op pkr, dus kan je veel stelen.....
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      das idd waar reckah ;) speelde gisteren mtt (wel maar 100 man ofzo) en moest pas eerste flip aangaan bij de finaletafel :) . Was wel grappig hoe iedereen me maar liet stelen en zo rustig de chiplead kreeg.
    • PokerBen1955
      PokerBen1955
      Bronze
      echt funny
      ik speel nu op PKR de 100dollar premium freeroll en las dit.
      ik probeer te stealen met J7 off en word gecalled door 510 van schoppen ?( maar ik won hem :f_biggrin:
    • PokerBen1955
      PokerBen1955
      Bronze
      en dan toch uit als 91 ( stond 37) tegen big stack ik flopte me three of a kind negens maar hij had betere kicker :facepalm:
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      ja ok maar in een freeroll is dit niet aangerade is 1 grote donkfest
    • Steambull
      Steambull
      Bronze
      Als je snel in de <15bb fase komt, is het zaak je shoveranges goed te kennen! ga aan de slag met SNGwiz (op chipEV) of gooi wat handen op het forum waar je de ranges van goede shortstackers kunt vragen om te vergelijken.
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      voorlopig gebruik ik de push or fold charts maar de SNG-wizard en ICM enzo zou ik ook graag leren gebruiken in de toekomst :)