HEM PokerStars toernooien incorrect geïmporteerd

• xXShinryuuXx
      xXShinryuuXx
      Bronze
      Gisteren is HEM gecrashed terwijl ik op PokerStars wat 180-mans zat te spelen. Toen ik HEM opnieuw opstartte moest ik opnieuw alles instellen (database, import folders). HUD instellingen zijn wel gewoon bewaard gebleven, alleen moest ik mijn spelersnaam van Pokerstars.com opnieuw invoeren (de namen van andere pokerrooms waren wel gewoon bewaard).

Nu had HEM slechts 1 toernooi geïmporteerd, terwijl de rest niet te vinden was in de originele Pokerstars HH folder. Toen ben ik gaan kijken in de HEM folder, en daar had HEM de HHs verplaatst terwijl er maar eentje geïmporteerd was. Toen heb ik de HEM de HHs in de folder laten importeren, wat hij gewoon deed.

Nu weigert hij de handen nog te importeren (doet net alsof ze al geïmporteerd zijn) maar ze staan dus helemaal niet in mijn toernooi database van PS.com. Mijn handen en toernooien op andere sites zijn wel gewoon geïmporteerd.

Ik heb geprobeerd de HHs uit de HEM folder te halen en opnieuw in de Pokerstars folder te zetten, maar hij weigert gewoon die krengen te importeren.
  • 3 antwoorden
    • Benjike316
      Benjike316
      Bronze
      Hallo

Wat je kan proberen is de HH's van die bepaalde toernooien te verwijderen uit je map van HEM HH's en die HH's opnieuw aanvragen bij Pokerstars zelf. Dat kan je doen door bij 'request' je 'tournament histories' aan te vragen. (wel even de toernooi ID's noteren voor je ze verwijderd)

En zo terug proberen te importeren.

Groetjes
    • xXShinryuuXx
      xXShinryuuXx
      Bronze
      Werkt niet. M'n reports voor HU SNGs doet het ook al niet meer. Ik zou op z'n minst mogen verwachten dat deze dure troep gewoon werkt.

En met de HHs zelf is niks mis, heb ze naar iemand gestuurd en die speelde ze gewoon perfect af met een HH reviewer.
    • Winterdream
      Winterdream
      Bronze
      Hi

Wilde graag weten of en hoe je dit probleem uiteindelijk opgelost heb, ik heb namelijk een vergelijkbaar probleem...