kk nl100 200bb deep

• marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      prelfop en flop lijkt me standaar met kk. geen history btw.

op de turn zat ik al te denken over een check of een bet.
      ik denk dat ik hier alleen tegen QQ en JJ nog actie zal krijgen normaal gesproken. van wat ik versla dan he.

na de reraise maak ik een beetje een crying call. en dat lijkt me gewoon een fold zo diep. ik callde hier met het idee dat hij weinig bluffs zal doorzetten op de river en dat hij elke betere made hand wel zal betten.

river is een obvious fold.

hier staat wat villain vertelde dat hij had. dus 100% zeker weet je het niet.
      villain claimde na de hand in een gesprek 77 te hebben gehad

OnGame No-Limit Hold'em Tournament, 0.50/1 Blinds (6 handed) - OnGame Converter Tool from FlopTurnRiver.com

CO (t132.41)
      Button (t138.50)
      SB (t98.81)
      BB (t100)
      UTG (t194)
      MP (t236.04)

Preflop:
      UTG bets t3.50, MP raises to t10, 4 folds, UTG calls t6.50

Flop: (t21.50) 7, 5, 6 (2 players)
      UTG checks, MP bets t14, UTG calls t14

Turn: (t49.50) 10 (2 players)
      UTG checks, MP bets t30, UTG raises to t80, MP calls t50

River: (t209.50) A (2 players)
      UTG bets t90 (All-In), 1 fold

Total pot: t299.50
  • 9 antwoorden
    • Twisted1984
      Twisted1984
      Bronze
      Preflop en flop vind ik zeker niet standaard. Ik vind jouw 3bet preflop veel te klein (mag makkelijk 12-13 zijn, $12 is zelfs potsized). Flopbet is daarna ook te klein.

Je wilt in een 3bet pot met KK ervoor zorgen dat je het all-in krijgt dus moet je een pot bouwen die daarvoor zorgt. Preflop 3betten naar 12-13 zal hiervoor zorgen want dan kun je $20 betten op de flop, $50 op de turn en AI gaan op de river. Met deze betsizing krijg je dat nooit voor elkaar. De 3/5de potbets lijken helemaal nergens op.

As played lijkt de turn mij een easy fold. De flop is niet helemaal lekker, maar niks om je zorgen over te maken met KK. Als hij echter de flop callt zal hij óf iets van 88-AA hebben óf iets dat dit board heel hard hit (sets, 89, 76, 56). Het meeste van die range heb je wel beat maar zodra hij gaat check/raisen op de turn heeft hij je altijd beat hier. Hij gaat dit niet doen voor value en als bluff lijkt me ook onwaarschijnlijk 200bb diep. Als je ergens wilt folden doe je dat op de turn. Callen op de turn en folden op de river is een goede manier om je non-sd-winnings te verkloten :P .

Anyway, ik zou meer op de details letten hier. Betsizing vind ik zeer slecht in deze hand. Je wilt hier echt een grotere sizing toepassen preflop en de flop en turnbets aanpassen zodat je het bij de river AI kan krijgen.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      mja klopt wel betsizing is wel een van mijn zwaktes.
      oop maak ik het zoiezo wel groter, maar ip houd ik het vaak wat kleiner. alleen had niet goed gekeken dat villain ook 200bb diep zit en dan callt hij wel wat vaker.

flop bet ik vaak wat kleiner omdat ik ook met AK missed flops in 3betpots soms wel 2nd barrel. maar had hier indd wel groter gemoeten.

tnx for the judge.
    • Twisted1984
      Twisted1984
      Bronze
      np!
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Ik zie dat deze hand een toernooihand is en daarom eigenlijk niet in dit deel van het forum thuishoort.

Het wordt me alleen niet duidelijk of het een SnG of een MTT is, waardoor ik niet goed weet naar welk forumdeel ik het moet verplaatsen. Als je dit kunt aangeven, zal ik hem even op de goede plek zetten :) .
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Ik zie dat deze hand een toernooihand is en daarom eigenlijk niet in dit deel van het forum thuishoort.

Het wordt me alleen niet duidelijk of het een SnG of een MTT is, waardoor ik niet goed weet naar welk forumdeel ik het moet verplaatsen. Als je dit kunt aangeven, zal ik hem even op de goede plek zetten :) .
    • livethelife7
      livethelife7
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Orodin

Dit is obv gewoon cashgame en staat in goede forum, kijk nog maar is goed.

Vanochtend nog niet echt wakker?? Haha:p
    • Twisted1984
      Twisted1984
      Bronze
      lol

is indd een cashgame hoor Orodin :P . HH is gewoon een beetje fucked. Zulke stacksizes heb je namelijk nooooit in een MTT/SNG.
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Mja vond het er ook al vreemd uitzien idd...

Maar post de hand dan ook gewoon als cashgamehand, dan raakt yours truly ook niet in de war :D

En ja, 't is zondagochtend, gisteravond wat is bezopen, dus forgive me :P
    • Twisted1984
      Twisted1984
      Bronze
      Nou ja ik kan ze eventueel ook zelf verplaatsen hoor, dus dan komt het ook wel goed ;) .