Sweet Sunday 26-06 met Wryzeth: Geef je nu op!

• calimero1981
      calimero1981
      Bronze
      In dit nieuws kun je meer lezen over de Sweet Sunday, jouw feedback erop geven en kun je je opgeven om mee te doen!

Wat is Sweet Sunday?
      Eens in de twee weken zal de zondag gaan worden besteed aan de cashgame-spelers van onze eigen community. Van 20:00 uur tot 22:00 uur kun je terecht voor het pluggen van jouw leaks, instant hand-judgements, coaching en nog veel meer! Alles zal plaatsvinden onder deskundige begeleiding van Wryzeth en een handjudge om jou ter plaatse van goede adviezen te voorzien.

Wat heb je nodig?
      • Zorg dat je in het bezit bent van een goed werkende microfoon om je spel te kunnen toelichten.
      • Zorg ervoor dat je mikogo hebt geïnstalleerd, zodat vlotte doostroming mogelijk is.
      • Probeer al actief aan het spelen te zijn, dit zal de doostroming ook bevorderen.
      • Fullring, short-handed of heads-up: onze coach is van alle markten thuis!

Doe mee!
      Laat in de thread een reactie achter waarin je beschrijft wat je graag wil leren/ waar jezelf denkt dat je leaks liggen. Geef daarnaast je Mikogo id door.

Wil je alvast een interessante hand posten of wil met andere leden van onze community over handen discussiëren, dan kun je dat in deze thread doen. De meest boeiende handen uit die thread zullen ook tijdens de coaching worden besproken.

Ben jij benieuwd wat Wryzeth te vertellen heeft over het spel van de anderen? Log in via de coachingplayer om de tips en trucs te volgen en zelf mee te praten! Deze coaching is toegankelijk voor mensen met een status vanaf (bronze).
  • 21 antwoorden
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Bump! Doe mee! :D
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Krijgen wij coaching hoe je moet photoshoppen?
    • iniminie666
      iniminie666
      Bronze
      Ik zou wel graag gecoached willen worden!
      Ik speel NL10 FR op rush, en heb daar een redelijke winrate..
      grote leaks :
      3-bet potten
      non showdown winnings ( aggressief spelen )
      betsizing
      en waarschijnlijk ook wel wat preflop beslissingen...

Ik heb in principe alles geinstalleerd!

Welke mikogo ID wil je precies hebben?
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Hee!

Ik zou ook graag coaching willen ontvangen! Ik speel NL25 en beat dit wel, maar wil toch kijken of je nog wat leaks kan vinden (vast genoeg!). Hoop dat het kan.

Grootste leaks:

3bet pots. Wat tegen mensen te doen die veel 3betten en wat te doen als je 3bet word gecalled (!!!).

Verder nog wel wat PF foutjes wss.

Mikogo en mic enzo heb ik ;)
    • Poefters
      Poefters
      Bronze
      Zou mij willen opgeven voor de coaching...
      Zweefde ergens tussen NL20 en NL10...
      Heb ondertussen enige tijd stil gelegen door drukte op het werk en wil de draad terug oppikken...
      Ik heb echter de afgelopen dagen wat BI's verloren en twijfel nu wel eens aan mijn spel...Ik speel nu terug redelijk fit or fold basic poker om het tijd te doen keren...

Leaks:

- Stack te gemakkelijk af tegen shortys (die zijn echt vervelend)
      - Ik isoleer wrs te vaak...
      - En voor de rest moet ik nog wat meer op de stats van de BTN letten bij het stealen
      - Net zoals de stacksizes...

Nujah...je ziet...opties genoeg die kunnen voorkomen tijdens het spelen :-)
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DonBartos
      Krijgen wij coaching hoe je moet photoshoppen?
      :f_biggrin:

Deze keer niet, wie weet wat de toekomst brengt...

Bedankt voor de aanmeldingen alvast! Zoals het er nu naar uit ziet kunnen jullie allemaal aan de beurt komen, maar andere geïnteresseerden hebben nog even de tijd zich op te geven. Als er nog meerdere aanmeldingen komen dan zal ik op tijd laten weten wie er gecoached gaat worden.
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Moch, ik wil ook wel meedoen eigenlijk.

Leaks liggen met name in de marginale situaties, blijven callen met een paar + gutshot, maar ben ook wel benieuwd naar meer info over exploiten van tegenstanders aan de hand van stats.

Ik ben er waarschijnlijk bij, maar kan zijn dat ik alsnog moet afhaken. In dat geval laat ik 't nog weten.
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      ik kom waarschijnlijk ook even buurten en mijn mening geven over het spel.
      Wellicht dat ik zelf ook even speel, als mensen daarin geinteresseerd zijn, en als het me lukt om erbij te zijn. En als er tijd is natuurlijk, maar dat beslist de coach.
    • Willem103
      Willem103
      Bronze
      Ik ben er ook bij. Als er nog tijd over is zou ik ook graag eventjes willen spelen, maar is niet perse nodig. Heb weer moeten downmoven naar NL10, dus weer vertrouwen in mijn spel krijgen is wel belangrijk :) Weet niet of ik er direct om 20:00 al ben, maar je ziet me wel verschijnen.
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Ola,

Wat is je skype? Of kan je mij toevoegen? Nick is Tovergieter. Nog wat vraagjes. Hoeveel tafels? En hoelang kan je spelen?
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Ik heb je toegevoegd Rico.
    • Grexnl
      Grexnl
      Bronze
      Kan ik ook gewoon meekijken om te zien hoe alles gaat? Moet je daarvoor nog iets installeren?
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Tafels: 2 tafels Rush of 4 regular tafels is het meest overzichtelijk, ook om genoeg tijd voor elke spot te hebben en niet té veel actie te hebben.

Omdat niet iedereen zeker is dat ze (op tijd) kunnen komen zullen we vanavond even moeten kijken wie er nou in de praktijk is. Iniminie666 begint in ieder geval als eerste. 40 minuten per persoon lijkt me ideaal, dus er kunnen drie mensen in totaal aan de beurt komen. Als ze er op tijd zijn dan zal ik na Iniminie666 Poefters en Orodin coachen, want die hebben er waarschijnlijk het meeste aan. Ik denk dat RicoW's spel namelijk al een stuk verder ontwikkeld is en dat ik hem een stuk minder kan helpen dan de rest. Als zij er niet (op tijd) zijn dan komt RicoW als eerste in aanmerking en daarna Willem103. We zien vanavond wel hoe 't loopt, maar dan komen jullie in ieder geval niet voor een verrassing te staan. :)

Oorspronkelijk gepost door Grexnl
      Kan ik ook gewoon meekijken om te zien hoe alles gaat? Moet je daarvoor nog iets installeren?
      Ja natuurlijk kan je meekijken, graag zelfs. :) Het enige wat je hoeft te doen is op "Deelnemen" te klikken bij de coaching op de home-page. In de coaching player die dan verschijnt staat er een Mikogo-linkje die je kan invoeren op http://www.mikogo.com en dan kan je de sessie van degene die gecoached wordt live volgen.
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Waarschijnlijk ben ik er zelf gewoon vanaf 20.00 uur bij :) .
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      volgens mij was de site down?
      heb iig de coaching moeten missen...
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
      volgens mij was de site down?
      heb iig de coaching moeten missen...
      Yep, heerlijke timing... :rolleyes:

Gelukkig hebben we via Skype nog zo'n 10 man kunnen verzamelen en gewoon vanaf 20:00 uur de coaching kunnen houden met Mikogo en een groepsgesprek over Skype. Een beetje improviseren dus, maar 't ging verder prima. :P
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      goed opgelost!
    • Nagger82
      Nagger82
      Bronze
      Ik wil ook wel graag de coaching volgen en mij kandidaat stellen om gecoacht te worden. Ik heb de artikels over preflop en postflop spel gelezen (protection, value, pot control, bluff induce, bluff) maar in de praktijk maak ik nog veel fouten.

-> Mijn leaks :

* Agressief preflopspel is ok, maar de voet van het gaspedaal halen is soms moeilijk postflop.
      * Board textures & scare cards
      * Bet lijnen in en uit positie
      * Stats lezen en interpreteren van villains

Ik speel nu NL50 omdat mijn Sng roll het toelaat , ik win ook geld maar ik vrees dat ik nog geen long term profitabele speler op NL50 ben. Daarom graag wat bijsturing.

Grts Nagger
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Was geslaagde coaching naar mijn mening! Zeker iets van opgestoken :)

Thx Wryzeth!
    • 1
    • 2