AQ vs UTG fish barreld 3 straten.

• Vice1
      Vice1
      Bronze
      Villain is een 38/31/inf over 14 handen fish. Ik flat hier omdat ik veel van hem dominate en hij vrij aggro was laatste handen. Mssn toch beter een 3bet PF voor value?

Mja iig hij barreld 3 straten en ik zie op de river hem dit niet meer doen met handen als AJ, A9-A6. Dus ik denk dat dit een fold is?

Poker Stars $0.10/$0.25 No Limit Hold'em - 7 players - View hand 1354037
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BB: $25.00
      UTG: $21.70
      UTG+1: $26.80
      Hero (MP): $25.35
      CO: $10.00
      BTN: $25.00
      SB: $25.00

Pre Flop: ($0.35) Hero is MP with Q :heart: A :spade:
      UTG raises to $0.75, 1 fold, Hero calls $0.75, 4 folds

Flop: ($1.85) A :heart: 5 :diamond: T :club: (2 players)
      UTG bets $1.25, Hero calls $1.25

Turn: ($4.35) 2 :spade: (2 players)
      UTG bets $3.75, Hero calls $3.75

River: ($11.85) K :diamond: (2 players)
      UTG bets $6.75, Hero ... fold?
  • 6 antwoorden
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Erg klein sample, fold pre imo zeker tegen zijn UTG-range, dan kom je niet in dit soort spots. Nou weet je nog niet zeker of je kicker goed is. :P
    • Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
      Erg klein sample, fold pre imo zeker tegen zijn UTG-range, dan kom je niet in dit soort spots. Nou weet je nog niet zeker of je kicker goed is. :P
      Indien hij echt een read heeft dat het een vis is heeft ie toch geen benul van ranges en call ik gewoon de 3 barrels omdat slechtere azen mss allen nog in z'n range zitten. Een vis denkt toch dat een paartje azen de nuts is en die wil hij gerust 3x barrelen imo.

Je hebt echter niet zoveel sample op hem dus begrijp ik een fold op de river ook wel.
    • Horroroids
      Horroroids
      Bronze
      Ik call dit wel down, zijn stacksize geeft aan dat het een fish is. Zoals gezegd zitten er zeker wel nog zwakkere azen in zijn range en nog spews ook. Note maken van zijn hand na showdown.
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      Preflop kun je goed callen tegen deze vis en ga je waarschijnlijk een groot deel van zijn range domineren. Als je wat meer info hebt over hem kun je hier eventueel ook al 3betten voor value.

Aangezien hij tot nog toe agressief lijkt zou ik deze droge flop dan ook downcallen en de river call ik daarom ook zeker tegen hem.
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Naja uiteindelijk callde ik hoor :P Hij had TT, maar ik twijfelde wel beetje..

Wat denk je wat voorn range hij daar zou hebben? Of is het ook gwn vaak genoeg een random spuw bluf?
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Ik geef 'm hier gewoon respect hoor, maar dat begint pre-flop. Zijn stacksize is wel fishy, maar 38/31 over 14 handen is echt geen sample. Als hij nou 38/7 speelde dan was 't een ander verhaal.

Ook denk ik niet dat vissen gauw A-high boards barrelen als bluf omdat die kaart ze altijd flink afschrikt en jij vaak Ax in je range hebt bij een flopcall hier. Op de river beat je alleen AJ en blufs, maar tegen heel wat meer combo's (AT, AK, AA, TT, 55, 22) verlies je.