Dank u vis

• 17 antwoorden
    • xera2
      xera2
      Bronze
      Daar moeten we er inderdaad meer van hebben!

PS; Je raised wel érg weinig voor de flop.. misschien een verbeterpuntje?
    • LiquidCity
      LiquidCity
      Bronze
      Het probleem is natuurlijk dat de tegenstander zijn 3-bet percentage erg hoog is en hij uit positie zit. Daardoor zal Ins. denk ik vaak limp/call of limp/3-bet spelen (-> laag 3-bet zie ik nu dus dat niet). Omdat Ins. hem postflop toch wel kapot speelt :) is dat goed te begrijpen.
    • Kidpoker777
      Kidpoker777
      Bronze
      Epic stats
    • didyouexpect
      didyouexpect
      Bronze
      ik ben echt een nab betreft 3e partijen software voor poker.
      dat spul wat ik op die screenshot zie, is dat vrij voor gebruik? werkt het ook voor toernooien ?
    • ERDWW
      ERDWW
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door didyouexpect
      ik ben echt een nab betreft 3e partijen software voor poker.
      dat spul wat ik op die screenshot zie, is dat vrij voor gebruik? werkt het ook voor toernooien ?
      Dat is holdem manager, is niet gratis geloof rond de 80$. En ja het werkt ook voor toernooien
    • Kidpoker777
      Kidpoker777
      Bronze
      idd, heb het iig zelf alleen maar gekocht omdat ik voornamelijk rush speelde en daar zijn stats ereuuug handig, voor micro's gewoon te grinden was elephant fine als HUD vond ik (wel erg buggy en regelmatig problemen) maar als je het geld hebt is HEM wel aan te raden.
    • InsidiouZ
      InsidiouZ
      Bronze
      Ja, ik zat uit positie en de vis raisde of 3bette elke hand, daarnaast maakte de vis bijna elke flop een potbet. Dus raisen had niet veel zin.

Maar het mooiste was dat er een iemand aan mijn rechterkant zat die 3x binnen tien handen tegen een 3bet van de fish folde. :f_grin:
    • Kidpoker777
      Kidpoker777
      Bronze
      Lekkere tafel dan :D waarom ging je hem iig niet gewoon vaak 4 - betten?
    • InsidiouZ
      InsidiouZ
      Bronze
      Omdat ik hem makkelijk postflop kon uitspelen. En wat moet je doen als hij potbet in een 4Bet pot met 300BB? Daarnaast was het ook geen HU ;)
    • ERDWW
      ERDWW
      Bronze
      met zulke stats weet je teninste zeker dat je azen worden afbetaald
    • Kidpoker777
      Kidpoker777
      Bronze
      Ja, maar je haalt preflop dan toch gewoon meer value, en als hij een 4 bet pot gewoon potsize bet dan krijg je zo diep ten minste het merendeel van je stack erin. Zou me niet meteen te veel zorgen maken over het gedrag van de rest op 4 bets, zou sterk zijn als ze gaan light 5 - betten.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Kidpoker777
      Ja, maar je haalt preflop dan toch gewoon meer value, en als hij een 4 bet pot gewoon potsize bet dan krijg je zo diep ten minste het merendeel van je stack erin. Zou me niet meteen te veel zorgen maken over het gedrag van de rest op 4 bets, zou sterk zijn als ze gaan light 5 - betten.
      is een beetje bull.
      als villain elke hand die jij opent toch 3bet ga je toch villain niet te licht opzoeken.
      je gaat gewoon met handen die wat nutpotential hebben op flops lekker limp callen om dan volledig afbetaald te krijgen als je de nuts hebt.
    • Kidpoker777
      Kidpoker777
      Bronze
      Zeg ook niet dat je z'n 3 bets gaat callen... Merge gewoon je 4 - bet range en zelfs als ie called is het geen probleem want dan kan je hem makkelijker stacken de flop in jouw voordeel is.

Tenzij hij echt bet pot, bet pot, bet pot speelt zie ik niet in waarom je 4 - bet range uitbreiden hier niet beter is dan limp/callen.
    • InsidiouZ
      InsidiouZ
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
      Oorspronkelijk gepost door Kidpoker777
      is een beetje bull.
      als villain elke hand die jij opent toch 3bet ga je toch villain niet te licht opzoeken.
      je gaat gewoon met handen die wat nutpotential hebben op flops lekker limp callen om dan volledig afbetaald te krijgen als je de nuts hebt.
      Precies zoals ik speelde.

Daarnaast moet je ervan uitgaan dat we het grootste gedeelte met 200BB-300B speelde. Ik weet niet of je het er dan nog met AA comfortabel postflop inschuift.
      Door te 4betten verklein je gewoon de postflop edge.
    • realh
      realh
      Bronze
      Ligt het aan mij of is dit toch echt een slechte tafel... jij bent OOP tegen een vis die of alles callt of 3bet en je zal veel vaker missen dan hitten, dus je zal vaak postflop moeten folden nadat hij potsize bet... dit is echt een tilttafel tenzij je in positie zit, dan is het GOUD....

Ik zie dat jij een paar BIns deep bent dus je zal wel wat gehit hebben, maar toch is het longterm -EV OOP tegen zo een vis...
    • ultimatia
      ultimatia
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door realh
      Ligt het aan mij of is dit toch echt een slechte tafel... jij bent OOP tegen een vis die of alles callt of 3bet en je zal veel vaker missen dan hitten, dus je zal vaak postflop moeten folden nadat hij potsize bet... dit is echt een tilttafel tenzij je in positie zit, dan is het GOUD....

Ik zie dat jij een paar BIns deep bent dus je zal wel wat gehit hebben, maar toch is het longterm -EV OOP tegen zo een vis...
      Hij zit toch in positie? ^^
    • LiquidCity
      LiquidCity
      Bronze
      Nee hij zit uit positie. Maar het is uiteraard idealer om in positie te spelen tegen visjes. Al zal je meer dan genoeg value kunnen halen uit positie in dit geval.