Opname moneybookers

• 9 antwoorden
    • Lamapalooza
      Lamapalooza
      Bronze
      Dat weet niemand. Je kan altijd een vraag stellen aan de support. Dat heb ik gedaan en ze zegden dat er geen datum op staat en dat ze er alles aan doen om het zo snel mogelijk te herstellen. Standaard mail dus.
    • TheErwin
      TheErwin
      Silver
      Hmm okee, raar. Zeker nog steeds het gevolg van Black Friday..
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Dit moet ze gewoon wel geld kosten, want het is niet bepaald een teken dat je bankroll er veilig is. Jammer, want ik vind het verder een prima pokerroom...

In plaats van dat ze nou met een eerlijke verklaring komen, zo van: helaas heeft Moneybooker tijdelijk de uitbetalingen van FTP geblokkeerd i.v.m. het beleid van Amerika. We weten nog niet wanneer deze optie weer toegankelijk wordt.

Laat ze gewoon aangeven wat er werkelijk speelt. De spelers hebben daar gewoon recht op! Pokerspelers weten echt wel dat er problemen kunnen komen, maar het denken dat ze dom zijn wordt zeker niet in dank afgenomen. Dat werkt averechts.

Wanneer ik bijvoorbeeld zou weten dat over 3 maanden uitcashen via MB weer mogelijk was, dan zou ik gewoon spelen, maar zolang dat zo mistig wordt gebracht ga ik er geen cent meer instoppen. Speel wel freerolls of minigames of zo...

Heb i.i.g. de Rushweek er maar voor laten schieten...
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Tja, en als je dan net wilt uitcashen als de wisselkoers gunstig is, dan ben je ook niet blij als het uitcashen zo lang duurt dat de koers onderhand weer veel slechter is. Momenteel blijft de koers een beetje ongunstig, dus ik heb ook nog niet geprobeerd uit te cashen, maar ja...

Op zich zou het probleem toch niet moeten zijn dat FTP het geld niet heeft als veel spelers willen uitcashen. In principe is al het geld dat ze moeten uitbetalen ook ooit (door andere mensen) gestort, FTP maakt zijn winst uit de rake. Of ze moeten er andere dingen mee doen zoals beleggen, maar ik dacht dat dit niet het geval was. Dus wellicht ligt het probleem dan bij MB of bij de politieke wind.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      idd.

Gelukkig weer aardig gescoord in de freeroll (sorry RP :D ), dus kan nog wel ff voort, maar het is gewoon zonde van zo'n heerlijke pokerroom, dat die zo onderuit gaat.

Ik hoop echt dat ze zich vermannen en eerlijk gaan reageren naar de spelers. Tenslotte zijn we (nog) geen Ami's hier....
    • TheErwin
      TheErwin
      Silver
      Is opname via andere manieren eigenlijk wel mogelijk? Of helemaal niets?
    • Mivaro92
      Mivaro92
      Bronze
      Ik wacht alweer bijna 3 weken op een cashout... Op de site staat dat je een cashout kan annuleren maar ik niet hoor zie het niet staan! Iemand anders wel??

Gr. Mike
    • Haassje
      Haassje
      Bronze
      Ik vind het vooral heel gierig dat Moneybookers wel deposits van Moneybookers naar FTP toelaat, maar uitcashen niet toestaat.
      Doe dan helemaal niks; maarja... Gelukkig ben ik broke :D
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door TheErwin
      Is opname via andere manieren eigenlijk wel mogelijk? Of helemaal niets?
      Ja, via andere manieren is het wel mogelijk.