Ak108

• Napooo
      Napooo
      Bronze
      Ik vond dat hij hier echt wel niks repte en besloot dus de turn te callen. Ik denk niet dat ik daarna de river nog kan folden. Ook omdat hij wel heel erg lang nadacht op de river en dan toch een potbet maakte. Leek me als hij het echt had, dat hij dan wel minder bette. Of als hij niet echt veel had gwn behind checkte.

Anderzijds denk ik niet dat zo'n calls heel +EV zijn op lange termijn?

Full Tilt Pot-Limit Omaha, $0.10 BB (6 handed) - Full Tilt Converter Tool from FlopTurnRiver.com

saw flop

CO ($10.90)
      Button ($19.61)
      SB ($5.67)
      BB ($9.47)
      Hero (UTG) ($10.91)
      MP ($7.80)

Preflop: Hero is UTG with K, A, 8, 10
      Hero bets $0.30, 1 fold, CO calls $0.30, 3 folds

Flop: ($0.75) J, 6, 8 (2 players)
      Hero bets $0.50, CO calls $0.50

Turn: ($1.75) K (2 players)
      Hero checks, CO bets $1.75, Hero calls $1.75

River: ($5.25) 4 (2 players)
      Hero checks, CO bets $5.25, Hero calls $5.25

Total pot: $15.75 | Rake: $1.05
  • 3 antwoorden
    • Marple08
      Marple08
      Bronze
      Allereerst denk ik dat je deze hand gewoon moet folden UTG. Je hebt eigenlijk alleen een K-high flush mogelijkheid en thats it, je komt in te veel lastige spots OOP met deze hand.

As played zou ik dan idd de C-Bet maken. Om dat je zowel de turn als de river checked, lijkt je hand wel heel erg op een draw en dat kan villain verleiden de river te bluffen om de pot op te pakken. Aan de andere kant zit 57 best in zijn calling range en speelt hij die hetzelfde. OP dit niveau lijkt mij een call hier in de long run -EV.
    • Napooo
      Napooo
      Bronze
      Hmm, vermoedde ik al.

Preflop folden is dat niet net iets te nitty? AKxx zit idd maar 1 flush in, enja, veel nutshanden zal ik wsl ook niet floppen :P Dus snap het mss nog wel.

Villain had echt absolute air trouwens. paartje 6'n ofzo meer niet. Zelfs geen draws
    • Marple08
      Marple08
      Bronze
      UTG kun je eigenlijk niet nitty genoeg zijn :)

En wat de betreft de air hand van villain is het natuurlijk zo dat als je om de een of andere reden denkt een read te hebben, kun je die read volgen natuurlijk. In het algemeen is het echter zo dat er weinig gebluft wordt op de river.