AK spelen vanuit de blinds tegen 1 raiser

• W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Hey,

Begin dit jaar starte ik met mijn 50$ van pokerstrategy + 100$ die ik zelf stortte op FT rush te spelen. Ik startte op NL10. Ondertussen heb ik mijn BR weten uitbouwen tot 1200$ en speel ik NL50 Rush. In het begin speelde ik MSS 40BB adhv de MSS charts. Na verloop van tijd heb ik mijn opening range en 3bet range wat verbreed. Ik speel nu ondertussen ook 60BB. Maar als er iets is waar ik al vanaf NL5 mee sukkel is het wel het spelen van AK vanuit de blinds tegen 1 raiser (unknown). Als ik Reraise en hij flatcalled speel ik een grote pot uit positie, call ik gewoon preflop dan verbeter ik mijn hand maar 1/3 keer op de flop enz... kortom het spelen van AK uit deze positie is met mijn vaardigheden momenteel -EV en daar wil ik verandering in brengen.

Vandaar mijn vraag: Hoe spelen jullie AK vanuit de blinds tegen 1 unknown
      raiser preflop? En hoe spelen jullie die vervolgens postflop op verschillende boards? Ik kan spijtig genoeg geen handen posten omdat ik voor het moment zonder tracker speel. Kzou zeggen feel free to post them here...

Alvast bedankt!
  • 1 antwoord
    • martijnde666
      martijnde666
      Gold
      Persoonlijk (als beginner) 3bet ik standaard naar 12BB tegen een unknown.
      Dit omdat er veel blinds worden gestolen op Rush en in 60% van de gevallen geven ze op. Als ze callen heb je nog genoeg outs om je hand te verbeteren.

Als ze 4betten of all in gaan ben ik wel weg omdat je dan bijna altijd tegen KK+ zit. (op tilt momenten wil ik nog wel eens broke gaan)