HEM gekocht in shop

• luca02
      luca02
      Bronze
      Hallo,

Ik heb zojuist HoldemManager small gekocht in de PS shop.
      De betaling heb ik via money bookers gedaan. Momenteel staat nu nog in de shop dat de order status 'open' is, dus ik zal wel moeten wachten tot er approved staat.

Nu vroeg ik me af hoe dit in z'n werk gaat. Krijg ik straks als de betaling is goedgekeurd een serial key/code?

Verder vroeg ik me af hoe lang het ong. duurt voor je betaling approved is.
      Wil namelijk zo snel mogelijk met HEM aan de slag;)
  • 20 antwoorden
    • REDNAViGATOR
      REDNAViGATOR
      Bronze
      Je krijgt normaal een serial code ja, en dan moet je bij register die invullen als je de trial al hebt gebruikt. En bij mij was het instant aangezien ik 75$ gratis kreeg met zo een promotiecode.
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Maar had jij HEM ook in de pokerstrategy shop gekocht? Ik heb namelijk nog geen serial key ontvangen..
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      Toen ik het kocht kreeg ik een dag later een mail met de serial code en een download link. Je zult het dus wrs morgen of maandag ontvangen.
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Oké mooi! Bedankt voor de info. Was al bang dat er misschien iets verkeerd was gegaan;)
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Laat even weten of het allemaal lukt. :)
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Ja ik heb HEM nu geinstalleerd. Nu moet ik even uitzoeken hoe ik alles aan de gang krijg:P

Heb zojuist een nieuwe account aangemaakt op William Hill en dat is voorlopig mijn main room. Ik weet alleen niet hoe ik nu de HUD aan de praat krijg, maar goed dat moet ik maar even uitvogelen.
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Zo ik heb even lopen kloten met de HUD e.d. maar het is gelukt geloof ik:)
      Nu maar eens gaan bestuderen wat alle HUD waardes betekenen.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door luca02
      Zo ik heb even lopen kloten met de HUD e.d. maar het is gelukt geloof ik:)
      Nu maar eens gaan bestuderen wat alle HUD waardes betekenen.
      Allrighty. Goed om te horen dat het gelukt is! :)

Misschien dat je iets hebt aan deze artikelen:

Stats (1) - Basis
      Stats (2) - Interpretatie
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Bedankt, zal ze morgen eens ff bekijken!
    • sweetluckies
      sweetluckies
      Bronze
      Hallo Pokerstrategyleden,

Ik wilde dus ook vandaag Holdem Manager gaan kopen in de shop waarover ze het hebben in het forum van Pokerstrategy.

Maar ik kom er maar niet achter waar ik moet zijn/klikken om in de Pokerstrategyshop te komen en daar dus Holdem Manager te kopen en af te rekenen, kan iemand mij vertellen hoe ik daar in kan komen.

Of bestaat de shop niet meer en moet ik nou iets anders aanklikken, bij pokertools kan ik ik holdemmanager ook niet vinden om te kopen.

Graag hoor ik hoe of wat.

Alvast bedankt voor de moeite,
      Groetjes Stan
    • Varune
      Varune
      Silver
      Hoi Sweetluckies,

De Nederlandse sectie van Pokerstrategy heeft inderdaad geen shop, dus kon je die ook moeilijk vinden.
      Dus moet ik je doorverwijzen naar de engelse shop. Waar je hem wel kunt krijgen.

Als je Hold'em Manager hier downloadt, dan krijg je als het goed is een code in je email waarmee je het kan downloaden via de officiele site.

Varune
    • sweetluckies
      sweetluckies
      Bronze
      Bedankt voor de info Varune.

Ik ben al op de engelstalige shop geweest en wil daar Holdem Manager Pro bestellen, nadat je betaald hebt zal je wel een registratiecode opgestuurd krijgen per mail.

Klopt het dat je je wel opnieuw moet registeren met een nieuwe account ?

Ik heb namelijk geprobeerd om in te loggen op de shop met mijn Nederlandse account maar dat lukte niet ??

Ik hoor het graag van je dan kan ik vandaag nog bestellen.

Alvast bedankt, sweetluckies
    • Varune
      Varune
      Silver
      De code krijg je inderdaad opgestuurd via de mail.

Je moet om iets te kopen in die shop een account aanmaken bij de shop. De accounts van de site en de shop zijn namelijk niet gelinked.

Je Pokerstrategy account werkt trouwens wel op alle sites, dus je kunt ook posten op het engelse gedeelte met dit account.

Hoop dat je het zo begrijpt? :)

Varune
    • sweetluckies
      sweetluckies
      Bronze
      Harstikke top Varune,

Bedankt voor deze duidelijke en waardevolle info.

En snel gereageerd. Hier heb ik echt iets aan.

Bedankt nogmaals en veel succes op de site, groetjes sweetluckies
    • sweetluckies
      sweetluckies
      Bronze
      Ooh varune,

nog een vraagje misschien kan ik het wel vinden op hun website maar ik heb het nog niet gevonden.

Hoe lang blijft je Holdem Manager licentie geldig, dus na hoeveel tijd moet je hem weer verlengen ??

Groetjes sweetluckies
    • Varune
      Varune
      Silver
      Je krijgt 1 code die je tweemaal kunt gebruiken.

Dat is voor als je een Pc en een laptop hebt bijvoorbeeld.

Verder is het een eenmalige aankoop dus blijft de licentie altijd geldig.
    • sweetluckies
      sweetluckies
      Bronze
      Okay, duidelijk Varune.

Maar wat nou als je denkt binnen nu en een half jaar een nieuwe, snellere PC of laptop te krijgen.

Nu heb ik ook een Desktop + een Laptop die wat minder snel zijn en mogelijk ga ik 1 of beide binnen nu en een half jaar vervangen.

Hangt ook een beetje af van mijn pokerwinsten :f_love:

Wat is dan handig ? Kun je ze dan toch weer vanaf je oude naar je nieuwe pc zetten ??

En stel je vriendin wil op de derde PC in huis het ook gaan gebruiken, kun je dan nog goedkoop een derde licentie erbij krijgen/kopen ??

Groetjes sweetluckies
    • Varune
      Varune
      Silver
      Je kunt de codes maar 1x gebruiken, dus overzetten naar een nieuwere pc is niet mogelijk.

Wat je dus het beste kunt doen is op 1 van beide nu 1 code gebruiken en dan bij je nieuwe pc/laptop de tweede code pas.

Je vriendin moet dan helaas een nieuwe licentie kopen, maar misschien dat iemand de kosten wil delen door ook 1x de code te gebruiken dus dat ze de kosten delen.
    • Horemanske
      Horemanske
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Varune
      Je kunt de codes maar 1x gebruiken, dus overzetten naar een nieuwere pc is niet mogelijk.

Wat je dus het beste kunt doen is op 1 van beide nu 1 code gebruiken en dan bij je nieuwe pc/laptop de tweede code pas.

Je vriendin moet dan helaas een nieuwe licentie kopen, maar misschien dat iemand de kosten wil delen door ook 1x de code te gebruiken dus dat ze de kosten delen.

Fout , je kan je code laten resetten later als bv nieuwe pc koop :P

Groetjes Steven
    • 1
    • 2