Welke room kiezen van Ipoker?

• luca02
      luca02
      Bronze
      Ik vroeg me af welke room het best gekozen kon worden van het Ipoker netwerk? Ik zit momenteel te denken aan William Hill, zo heb ik begrepen dat deze een goed cashback systeem hebben en een grote first deposit bonus.

Waarschijnlijk zal ik een storting doen van 300 of 400 euro, dus dan heb ik een bonus van 600-800 euro. Je krijgt voor elke 350 WH points $5 van de bonus. De vraag is dan hoeveel $ rake moet je behalen voor je 350 WH points hebt? Als ik dat weet dan kan ik ong. berekenen hoeveel ik van de bonus vrij kan spelen.
  • 3 antwoorden
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Die bonus is absoluut niet vrijspeelbaar lol :D

Geloof mij ik kreeg zelfs mijn maximum FDB op bet365 niet vrijgespeeld op NL100.

die FDB's komen neer op minder dan 10% RB dacht ik.
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Oke dat is wel een tegenvaller dan. En hoe zit het met dat cashback systeem, levert dat wel wat op of is dat ook niet de moeite waard?

Als het goed is heb jij ook ervaring met Unibet toch?
      Als je Unibet met WH zou moeten vergelijken waar zou jou voorkeur dan naar uit gaan?

Ik speelde met name op anonymous tafels, zodat mensen mij niet konden tracken aangezien ik zelf ook geen HEM had. Echter heb ik vandaag HEM aangeschaft, dus nu wil ik wel bij een site spelen die dit software ondersteund.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hey Luca,

Komende maand hebben we bij William Hill een speciale promotie - rake races voor alle verschillende limieten. Meer informatie daarover vind je hier:

Afhankelijk van de limiet die je speelt is het niet eenvoudig om de volledige bonus van $1000 vrij te spelen. Maar zoals je aangeeft worden de bonussen bij iPoker altijd in stapjes uitbetaald en is het niet erg als het niet lukt om de hele bonus vrij te spelen.

Uiteraard hoef je niet te storten voor de volledige bonus als je deze toch zeker niet kunt vrijspelen. Het is echter lastig om precies aan te geven hoeveel punten je verdient per $1 aan rake, omdat de punten worden toegekend op basis van rake-stapjes wanneer je cashgames speelt. Deze ranges vind je hier:
      http://poker.williamhill.com/help/wh-points/
      Voor de andere iPoker rooms geldt ook een dergelijke verdeling, dus ook daar is het niet precies aan te geven hoeveel $ rake 1 bonusdeel is. Voor toernooien en Sng's is dit wel te berekenen.

Had je inmiddels al een keuze gemaakt qua room?