[MSS, NL10] ATs Play

• REDNAViGATOR
      REDNAViGATOR
      Bronze
      $0.05/$0.10 No Limit Holdem
      888
      8 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG Psykologos ($19.33)
      UTG+1 VANDER ($4.38)
      MP1 mircea555 ($10.25)
      MP2 Majest1c_rss ($1.95)
      CO kernel082 ($11.63)
      BTN Shineman59 ($9.99)
      SB luckmania ($10.24)
      BB fatnesh88 ($12.64)

Pre-Flop: ($0.15, 8 players) VANDER is UTG+1 10:spade: A:spade:
      1 fold, VANDER raises to $0.30, 3 folds, Shineman59 calls $0.30, 2 folds

Flop: A:club: 5:heart: 7:diamond: ($0.75, 2 players)
      VANDER bets $0.40, Shineman59 calls $0.40

Turn: 6:diamond: ($1.55, 2 players)
      VANDER bets $0.90, Shineman59 calls $0.90

River: Q:heart: ($3.35, 2 players)
      VANDER checks, Shineman59 bets $3.35, VANDER folds

Final Pot: $6.70

Shineman59 wins $6.54 (net +$1.59)

VANDER lost $1.60

Ik deed wat er stond in de strategie sectie maar voor één of andere reden dacht ik dat ik wel beat was... Zou ik moeten hebben doorgebet op de River en all-in zijn gegaan, of mijn hand neerleggen? Ik denk echt dat hij AQ had.
  • 3 antwoorden
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Hoi rednavigator,

Leuk te zien dat je je deze keer wel aan BRM houdt ipv 10x je stakes te gaan spelen :D .

Wat de hand betreft denk ik dat je de artikelen er beter nog eens op naleest en de charts nog even bekijkt. FR raisen we ATs niet UTG+1 om de simpele reden dat we bij een call van iemand dikwijls dominated zullen zijn.

De starting hand chart voor basic MSS kan je hier vinden: SHC Basic MSS

Wat postflop betreft is het eigelijk vrij villain afhankelijk, is het een loose vis met hoge WTSD dan bet ik hier 3 straten voor value. Is villain een reg of gewoon een wat tightere speler dan denk ik niet dat hij ooit met een worse hand dan jij een riverbet gaat callen. Tegen deze laatste soort speler heb je 2opties, je check/callt turn en river. Of je bet de turn zelf en speelt op de river b/f met een kleine blockbet van een paar bb. En als je echt het gevoel hebt dat je beat bent kan je idd river c/f alhoewel dat ik niet een erg goede play vind omdat je dan ook gemakkelijk van je hand af gebluft kan worden , dus ik ben meer een voorstander van de blockbet.

Groetjes :)
    • REDNAViGATOR
      REDNAViGATOR
      Bronze
      Hallo,

de guides zeiden tegen mij dat als er maar 8 mensen meedoen i.p.v. 9 een plaats wegvalt in early position, dus eigenlijk val ik in middle position toch waar ik wel mag callen met die hand? Of mag dat dan niet?
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door REDNAViGATOR
      Hallo,

de guides zeiden tegen mij dat als er maar 8 mensen meedoen i.p.v. 9 een plaats wegvalt in early position, dus eigenlijk val ik in middle position toch waar ik wel mag callen met die hand? Of mag dat dan niet?
      Dan hebben we nog steeds maar MP1 en dat is net iets te early om ATs te raisen imo. Vanaf MP3 is beter want zo'n sterke hand is het niet. Je bent snel dominated. Ik weet dat ATs bij de MP's staat maar je moet er wel rekening mee houden dat MP1 niet MP3 is bijvoorbeeld, dat is nog altijd een groot verschil in positie.

Groetjes :) .