NL2 - QQ all-in op turn

• kefkef
      kefkef
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (3 handed)

Known players:
      BU:
      $1.20
      SB (Hero):
      $2.00
      BB:
      $1.99

Preflop: Hero is SB with Q, Q.
      BU calls $0.02, Hero raises to $0.10, BB folds, BU calls $0.08.

Flop: ($0.22) J, 2, 7 (2 players)
      Hero bets $0.21, BU calls $0.21.

Turn: ($0.64) K (2 players)
      Hero raises to $1.69, BU calls $0.89.

River: ($3.22) 9 (2 players)

Final Pot: $3.22.

Results follow:

BU shows a flush, jack high(6d 2d).
      Hero shows a pair of queens(Qd Qc).

BU wins with a flush, jack high(6d 2d).
      Hero wins with a pair of queens(Qd Qc).

Pre-flop: standaard raise 4BB + 1BB/limper
      Ik moet er wel bij zeggen dat BU hier al ganse tijd marginale handen zat te callen. Hij is heel passief en raised enkel met de nuts.

Flop: Ik bet potsize, omdat ik waarschijnlijk keihard voor lig op zijn handen. Ik wil er zoveel mogelijk value uithalen, maar tegelijk beschermen voor de eventuele flush.

Turn: Pot is 0.64$ groot en hij had nog 0.90$ over, dus ik zet hem AI, omdat ik helemaal geen schrik heb van die K

Ik vond hem zelf goed gespeeld, maar ben er niet zo heel zeker van. Ik weet dat hij vaak draws achterna loopt, blijft callen met one pair en pre-flop marginale handen called.
  • 4 antwoorden
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kefkef
      Ik weet dat hij vaak draws achterna loopt, blijft callen met one pair en pre-flop marginale handen called.
      Met die read is het idd het beste om zo snel moelijk AI te komen met je QQ.
      Verder zou ik preflop nog wat groter raisen omdat je OOP zit.
    • kefkef
      kefkef
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door shevas7
      Oorspronkelijk gepost door kefkef
      Ik weet dat hij vaak draws achterna loopt, blijft callen met one pair en pre-flop marginale handen called.
      Met die read is het idd het beste om zo snel moelijk AI te komen met je QQ.
      Verder zou ik preflop nog wat groter raisen omdat je OOP zit.
      Ja, idd, ik heb vandaag een session review gezien van RicoW en daarin werd ook aangeraden om pre-flop 1BB meer te raisen als je OOP bent.

Ik vraag mij alleen af, of je daarmee geen mensen gaat afschrikken en enkel AA, KK, AK,... laat callen?

EDIT:
      Laat maar :p handen als AA, KK en AK, zouden waarschijnlijk mij nog eens re-raisen ^^
    • ERDWW
      ERDWW
      Bronze
      tis 2nl, mensen die daar limpen die callen waarschijnlijk super loose dus daar zou ik me niet druk om maken gewoon lekker groot raisen en betten. lijkt me vrij standaart verder. Als hij ze K heb gehad naja jammer dan
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Prima gespeeld, nice hand. :)

Je redenering is ook goed, dus heb ik hier vrij weinig aan toe te voegen. :P