Nl5 Tq

• pokercards
      pokercards
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Known players:
      MP1:
      $6.40
      MP2:
      $9.08
      MP3:
      $5.22
      CO:
      $3.57
      BU (Hero):
      $5.61
      SB:
      $13.13
      BB:
      $6.03
      UTG1:
      $2.00
      UTG2:
      $4.75

Preflop: Hero is BU with T, Q.
      5 folds, CO calls $0.05, Hero raises to $0.25, 2 folds, CO calls $0.20.

Flop: ($0.57) Q, 4, J (2 players)
      CO bets $0.25, Hero raises to $0.75, CO calls $0.50.

Turn: ($2.07) 7 (2 players)
      CO bets $0.10, Hero raises to $1.20, CO calls $1.10.

River: ($4.47) 6 (2 players)
      CO bets $1.37, Hero calls $1.37.

Final Pot: $7.21.

Wat vinden jullie van deze hand?
  • 2 antwoorden
    • kefkef
      kefkef
      Bronze
      Ik spreek uit mijn standpunt van enkel bronze artikelen gelezen te hebben en daar is een TQs pre-flop, gewoon aan call als ik me niet vergis.

FLOP
      Je kan donkbetter makkelijk afschrikken door hun te re-raisen (gezien in een video), maar als ze je raise callen, neem je best wat gas af. Flop is ok, denk ik.
      Ik acht wel mogelijk dat hij hier 44 kan hebben, aangezien hij pre-flop u 2x callt. Elk ander paar is ook nog mogelijkheid.

TURN
      Ik vind zijn bet behoorlijk zwak, maar dat is tegenstrijdig met wat hij op de flop heeft gedaan. Het is niet dat die 7 een scare-card is voor hem (denk ik). Ik zou dus zonder statistieken en reads hier gewoon callen, aangezien je in positie kunt handelen. Om op de river te folden als hij zwaar bet.

RIVER
      bet/fold
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Pre-flop kan je wel prima isoleren, je zit in positie en er is maar één limper voor je, die ook nog eens van de CO limpt. Vanaf de BU zou ik echter niet zo groot isoleren als je nu doet, de stack van de CO is wat kleiner waardoor je niet graag om een grote pot met hem wil spelen met zo'n marginale hand. Omdat je vanaf de BU standaard 3bb kan raisen om het stelen wat goedkoper te maken, zou ik dat hier aanhouden, +1bb voor de limper. Dus $0.20.

Op de flop donkt hij uit en vind ik je raise een beetje overplayed. Je kicker is niet zo heel sterk en het board is ook niet supergevaarlijk, dus bescherming is ook niet zo cruciaal hier. De kans is best groot dat je de beste hand hebt, maar met enkel TP en zo'n marginale kicker wil je niet voor stacks spelen. Dus zou ik hem gewoon callen om blufs in zijn range te houden en de pot niet op te blazen. :)

As played call ik zijn minbet op de turn om dezelfde redenen als hierboven. En as played kan je ook niet meer folden op de river, omdat je met deze line eigenlijk de hele tijd voor value hebt geraist en de riverkaart niets verandert. :P

Maar speel met zo'n hand dus liever voor potcontrol. :)