Omg Lol

• Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Hoi,
      Me account op Pokerstars is geblokt, omdat ze een rare hand hebben gevonden(A)
      Ik fold een straat tegen 2 andere spelers(terwijl een andere speler uit dezelfde stad komt dan mij)
      Toernooi was 55 dollar buy in(nog 3 spelers over), ik stond laatste qua chips en fold me straat(kan me niet herrineren dat ik in zon situatie een straat fold)

Maarja net alweer effe Pokerstars terug gemaild, en we zullen zien
  • 11 antwoorden
    • xordeh
      xordeh
      Bronze
      wow,

Vind ik persoonlijk redelijk triestig.

Kvind dat ze eerst deftige research moeten doen voordat ze zoiets doen.

Vind het wel positief dat ze zo consequent reageren op eventuele cheaters.

Veel succes om je account terug te krijgen.

greetz,

jeroen
    • SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      Waarom zouden ze het moeten blokken omdat hij een goeie laydown maakt (misschien) ?
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Is inderdaad vervelend dat het jou overkomt, maar op zich wel goed dat ze zo ingrijpen. Ik neem aan dat wanneer er geen cheaten in het spel was je account gewoon weer wordt gedeblokkeerd.

Hou ons even op de hoogte. Succes!
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Jah,
      We zullen zien of die weer normaal gebruikt kan worden,
      Anders ben ik wel weer een hoop $ kwijt..
      Maarja, En ik had de hand gewonnen nu blijkt.
      Ze lieten me de hand zien,
      Ik had 5-10 van Ruitens
      Flop brengt Aas(r) 2(r) 10(k)
      Turn Brengt 3(k)
      River bregnt 4(h)

En volgens hun had ik mijn ding op check fold gezet(dus ik neem nu aan dat ik alleen had gecalled voor een flushdraw, niet eens voor de straat kans.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik hoop dat ze je weer unbannen, zolang je niet heel de tijd met die andere samenspeelt op dezelfde tafel zal dat ook wel gebeuren.

Toch wel goed dat Pokerstars dit doet, er zijn sites (UB in ieder geval) waar ze weten dat sommige accounts bots zijn maar ze toch verder laten spelen.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Ik speel bijna nooit samen met diegene aan 1 tafel,
      Is denk ik nu 4 of 5 keer gebeurd in de laatste 3 weken, omdat we nu weer op dezelfde limieten zijn uitgekomen
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Woei,
      Weer mailtje gehad van pokerstars,
      ze gaan een diepte review maken van mijn accounts, of er enige aanleiding is om aan te nemen dat ik vals speel woei(A)
      Het word leuker en leuker, en wat zullen ze vinden, heel weinig
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Het word leuker en leuker, en wat zullen ze vinden, heel weinig

Dan wordt je account gewoon weer gedeblokkeerd en dat is de bedoeling. :)
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Heuj uitslag van Pokerstars is binnen,

Er was geen sprake om aan te nemen dat er enig samenspel was tussen mij en de andere jongen. Toch om dit voorval verder in de toekomst te voorkomen zijn mijn account en zijn account geflagt(dunno wat het betekend), en kunnen we niet meer in hetzelfde toernooi of tafel zitten, Behalve in toernooien met meer dan 1000 deelnemers. En daarbij zijn alle toernooien(2) waarbij wij 2 zaten, komen te vervallen en is het geld daarvan afgehaald. Welgeteld komt dit neer op 100$.

Deze conclusie komt voor mij niet als een verrassing om aan te nemen dat er geen samenspel is, en ik kan ook leven met de restrictie die ze op de account hebben gezet.

Danny
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Ik denk dat dit inderdaad een goede uitkomst is en nogmaals vind ik wel dat ze laten zien dat ze er serieus bovenop zitten, wat wel vertrouwen geeft.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Idd ik vind het ook zeer goed van ze dat ze hier bovenop zitten. En heb er dan natuurlijk ook met genoegen aan meegewerkt. Zelf wil je natuurlijk ook niet dat er tegen jou word vals gespeeld. Maar goed de restrictie min de 100 dollar(kan ik nog wel leien) zit ik niet werkelijk mee. Heb er toch genoeg op staan en kan een 100 dollar ook wel eens kwijtraken met spelen.