88

• Schelles
      Schelles
      Bronze
      PokerStars - $0.10/$0.20 (10 max) - Holdem - 8 players
      Hand converted by PokerTracker 3

MP: $9.16
      Hero (MP+1): $1.40
      CO: $4.30
      BTN: $3.33
      SB: $3.90
      BB: $7.70
      UTG: $6.27
      UTG+1: $1.57

SB posts SB $0.05, BB posts BB $0.10

Pre Flop: ($0.15) Hero has 8:club: 8:heart:

fold, fold, fold, Hero raises to $0.20, CO calls $0.20, fold, fold, BB calls $0.10

Flop: ($0.65, 3 players) Q:spade: 8:spade: T:heart:
      BB checks, Hero bets $0.10, CO raises to $0.20, BB calls $0.20, Hero calls $0.10

Turn: ($1.25, 3 players) T:diamond:
      BB checks, Hero checks, CO bets $0.20, BB calls $0.20, Hero raises to $0.40, CO calls $0.20, BB raises to $0.60, Hero calls $0.20, CO calls $0.20

River: ($3.05, 3 players) 4:heart:
      BB bets $0.20, Hero raises to $0.40 and is all-in, fold, BB calls $0.20

Hallo allemaal, ik heb besloten om Fixed Limit te gaan spelen en dit is de een hand uit mijn eerste sessie. Over het algemeen ging het goed, behalve eigenlijk aan deze tafel totdat deze hand voorbijkwam, daarom was ik iets te short geworden in feite. Ik flatcall die 3-bet op de turn daar dus gewoon omdat ik nog maar 40 cent behind heb & ik de CO in de pot wil houden. Ik zou mijn geld er sowieso wel inkrijgen op de river. Is dit ok?
  • 2 antwoorden
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Tip 1: auto rebuy tot 12BB dan kom je ook niet in een situatie dat je te weinig chips hebt. Verder denk ik dat je turn best nog wel mag cappen ebn misschien is dit zelfs wel beter.

Een T zit bij beide denk ik wel in de range omdat ze je raise slecht callen. Daarom denk ik dat je moet protecten en dus vol moet betten. QT denk ik niet zo snel maar wel handen als ATs of JTs. In dit geval zou je met iedere Q, A en J een probleem hebben dus je moet ze laten betalen en wil je ze zeker geen gratis kaarten geven. Verder denk ik dat CO toch wel zal callen ook op turn kortom laat hem maar lekker betalen voor die kaart ipv hem gratis weg te geven.
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Je moet de flop 3-betten. Met je huidige line van call flop c/r turn, neem je een groot risico dat CO de turn behind checked met een draw. Daarnaast laat je draws nu meteen vanaf de flop betalen.

As played zou ik de turn inderdaad gewoon cappen, omdat CO waarschijnlijk toch wel called (hij callde de eerste 2 bets ook al). Hij kan eventueel nog op een flushdraw/straightdraw zitten en als die op de river niet aankomt fold hij die gewoon.