NL10 KK flatcall

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
      MP2:
      $4.49
      MP3:
      $5.29
      CO:
      $10.10
      BU (Hero):
      $12.80
      SB:
      $14.39
      BB:
      $10.00

Preflop: Hero is BU with K, K.
      3 folds, Hero raises to $0.30, SB raises to $0.90, BB folds, Hero calls $0.60.

Flop: ($1.9) 3, 8, 9 (2 players)
      SB bets $1.10, Hero raises to $3.20, SB folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $3.

PREFLOP: Een raise is vanzelfsprekend maar de SB restealt. Dit deed hij de 2 voorbije keren ook en die 2 keer folde ik. Daarom dacht ik dat hij dit vrij loose zou doen en flatcall. Is deze play niet zo goed? En dat vooral omdat hij het slechts de voorbije 2 keer deed?

FLOP: Hij cbet en ik zie 3 klavers dus wil protecten. Is dit inderdaad een gevaarlijk board waarop ik moet raisen? En is mijn sizing goed?
  • 4 antwoorden
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Ik vind een flat prima PF omdat je zijn blufs in zijn range houd. Je kan mssn klein 4betten bij de wat loosere aggro ppl die het mssn interpreteren als een bluf.

Flop is idd c/r omdat het super drawy is en je wilt niet nog een klaver zien. Daarnaast stacked ie wss af met bvb met elk overpair en/of sterke draws dus wp imo :)
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Great :) . En de sizing goed? Of is deze niet echt belangrijk hier?
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      iets richting potsize (dus 3x zijn bet + geld dat in de pot zit) denk dat je hier wel iets groter kan betten. Rond de 4,5 oid.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door RicoW
      Ik vind een flat prima PF omdat je zijn blufs in zijn range houd. Je kan mssn klein 4betten bij de wat loosere aggro ppl die het mssn interpreteren als een bluf.

Flop is idd c/r omdat het super drawy is en je wilt niet nog een klaver zien. Daarnaast stacked ie wss af met bvb met elk overpair en/of sterke draws dus wp imo :)
      +1. $4.50 lijkt me ook prima, dan kan je elke non- shoven indien hij alleen called.