NL10 - TT fold to 3bet

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (7 handed)

Known players:
      CO:
      $9.50
      BU (Hero):
      $16.83
      SB:
      $4.14
      BB:
      $4.00
      MP1:
      $4.24
      MP2:
      $5.27
      MP3:
      $1.68

Preflop: Hero is BU with T, T.
      4 folds, Hero raises to $0.30, SB folds, BB raises to $0.95, Hero folds, BB gets uncalled bet back.

Final Pot: $0.35.

Villain speelt op 52 handen 4/2. setminen gaat niet vanwege zijn stack dus gewoon een fold? Maar zijn tienen hier niet te sterk voor?

Als villain fullstacked zit met dezelfde stats wel callen?
  • 3 antwoorden
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Zijn resteal percentage is hier belangerijker en ook zijn 3bet percentage.

Mja tegen zulke nits vind ik hier gwn een fold hoor.. Vooral klein sample size. Wat wil je doen op een 8high board en hij lekker blijft barrelen op de turn en river? Verder je hebt best veel overcards die als hij zou restealen zou kunnen hitten zoals J,Q,K,A. Er is niet echt een board waar je blij van word als hij bet.

Verder gaat het je wss alleen maar geld kosten om in deze spot te callen en te kijken of hij deze keer dan toch niet QQ+ heeft.

In andere woorden fold PF is hier fine imo.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      mooi, ty ;)
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Inderdaad, met de stats van deze villain kan je niet broke met TT tegen hem, ondanks het feit dat hij MSS speelt en dit een blindbattle is. Je hebt hooguit een flip tegen overcards, tegen overpairs ben je crushed en met 99 of slechter zie ik hem niet broke gaan als hij zo passief is. Dus fold na zijn 3-bet lijkt me het beste hier.