probleem met .be client

• lennert9
      lennert9
      Bronze
      Tot voor enkele dagen was ik me er niet van bewust dat er een .be client was. Ik speelde op de .com. Enkele dagen geleden gaf pokerstars een fout bij het downloaden van de nieuwe software, en vandaag stond er een message die stelde dat er een probleem was met de recente update, en dat ik de software opnieuw moest downloaden.

Echter, wanneer ik opnieuw de software download, krijg ik automatisch de .be client, waarop ik kennelijk niet kan inloggen, omdat die account data alleen hgeldig zijn op de .com account.

Dus ik heb een aantal vragen:

1 kan ik nog aan mijn .com account aan
      2: indien niet, kan ik een .be account maken via pokerstrategy zodat ik deze keer wél getrackd ben?
      3: is er een manier om het geld dat nog op de . com account stond (260$) te recupereren naar de nieuwe account?
  • 8 antwoorden
    • Schelles
      Schelles
      Bronze
      Ik ken het probleem, ik het het ook gehad. Verwijder de .be software & installeer de .com versie weer via deze link:

Pokerstars.com software voor BE-spelers

Ik zal snel even antwoorden op je vragen.

1: ja, download gewoon de software terug.
      2: nee, je kunt geen nieuwe account maken, je moet gewoon wachten tot je .com account overgezet wordt naar een .be account, maar niemand weet wanneer dit precies gaat gebeuren. Tracked worden zit er helaas niet in :(
      3: geen nieuwe account, geen probleem ;)

Als je nog vragen hebt, vraag maar los.
    • lennert9
      lennert9
      Bronze
      ok bedankt. Ik heb de link geïnstalleerd, en alles werkt.

Eigenlijk wel goed dat het dan vanaf nu perfect legaal zal zijn. Is er al iets bekend hoe het met belastingen op winnings zal zitten?
    • Schelles
      Schelles
      Bronze
      Dat zou in de rake verwerkt worden, zou zelfs niet zo veel mogen schelen tegenover nu. Nadeel is wel dat er geen bonussen o.d. meer gegeven morgen worden.
    • incarrr
      incarrr
      Bronze
      Bah, ik wou dat ik daar terug kon spelen(.com)

De cashgame actie op stars is met niets anders te vergelijken en op .be client zit gewoon weg NIEMAND sinds ik PLO speel. Zit gewoon geen kat. GG be acc *zzzz*
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Incarrr,

welke limieten PLO speel je voornamelijk?

Misschien zou je PartyPoker kunnen overwegen. Momenteel zijn daar bijvoorbeeld meer dan genoeg PLO25 tafels actief en op zowel PLO50 als PLO100 zijn nu 10 actieve tafels. Dat lijkt me qua verkeer wel genoeg, meer dan PokerStars.be :s_cool:
    • incarrr
      incarrr
      Bronze
      ik speel mid stakes

En partypoker.. sinds gisteren speel ik daar nooit meer. Zie party topic
      op dit moment ga ik titan poker/europoker blijven denk ik
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hmm, wtf....dat had ik nog niet gelezen. Dat laatste is wel raar.

Heb je al een mailtje gestuurd naar de support van PP hierover?

Hoe is de PLO traffic op EuroPoker? Of speel je daar voornamelijk NL of toernooien?
    • incarrr
      incarrr
      Bronze
      europoker is heel goed, niet te klagen. Veel actie op plo any stakes.
      Bonussen en rakeraces zijn ok. Wel moeilijk te clearen voor low stake players maar je kan kiezen welke bonus volgens jouw eigen level dus dat is wel wel goed. Juist niet te hoog nemen.

Enja heb refunds gehad. Maar zat echt diep en was chipleader en kans op veel meer.. en is niet eerste keer dus ik hou op met daar te spelen.

Maar heb gisteren ook seat gewon naar 200k gtd zondag en na die MTT ga ik over naar ipoker vanwege een goeie deal.