neteller($) naar rekening, goedkoopste weg

• mrJera
      mrJera
      Bronze
      Dames en Heren,

Ik wil geld van neteller naar mijn rekening halen.
      Het probleem is dat ik neteller in dollar heb staan en gehoord heb dat uitcashen dan duur wordt. Wel heb ik een moneybooker account in euro's .
      Daarnaast heb ik nog nooit op stars gestort, en aangezien ik nu bezig ben met mtt's zal ik zo snel niet een fdp clearen en dat is natuurlijk weer zonde.

Iemand enige suggesties?

Bvd, Jeroen
  • 8 antwoorden
    • Tibovw
      Tibovw
      Bronze
      Neteller -> room met multi currency optie en goeie fee's (stars ldo :p) ->

keuze 1) uitcashen van de site
      keuze 2) uitcashen naar MB -> uitcashen van MB naar je bank (ken zelf de fee's van MB niet dus je moet eens kijken wat het best uitkomt)
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Contacteer neteller support voor een nieuwe account in €.
      kan perfect via callbacks zodat zij jou bellen zonder kosten, heb ik ook gedaan.
    • Mivaro92
      Mivaro92
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door noisecore
      kan perfect via callbacks zodat zij jou bellen zonder kosten, heb ik ook gedaan.
      niet helemaal waar, jij betaalt tot aan de nederlandse grens. Maar heel duur is het niet :P
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Mivaro92
      Oorspronkelijk gepost door noisecore
      niet helemaal waar, jij betaalt tot aan de nederlandse grens. Maar heel duur is het niet :P
      wel helemaal waar , anders zou ik geen callback kunnen aanvragen op men gsm zonder belkrediet he
    • xXShinryuuXx
      xXShinryuuXx
      Bronze
      Ok ik snap het niet. Als je account in $ is en je wilt er € van maken hoezo is het dan goedkoper om je neteller acc te veranderen in € ipv gewoon naar je rekening in € te storten?
    • Tibovw
      Tibovw
      Bronze
      Als je van $ (op stars bv) naar een € account op neteller transfert komen daar sicke fx kosten op
    • LiquidCity
      LiquidCity
      Bronze
      Kost het mij ook veel als ik van een pokersite ($) naar moneybookers ($) boek en daarna naar mijn eigen rekening (euro-teken) aan omzettingskosten?
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Vinmunt90
      Kost het mij ook veel als ik van een pokersite ($) naar moneybookers ($) boek en daarna naar mijn eigen rekening (euro-teken) aan omzettingskosten?
      jup kan je beter in een keer van room naar rekening.