NL2 - AA - 3-way flop

• KennyB
      KennyB
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      UTG2 (Hero):
      $1.97
      MP1:
      $1.92
      MP2:
      $0.27
      MP3:
      $0.62
      CO:
      $3.78
      BU:
      $2.00
      SB:
      $2.09
      BB:
      $4.88

Preflop: Hero is UTG2 with A, A.
      Hero raises to $0.08, 3 folds, CO calls $0.08, BU folds, SB calls $0.07, BB calls $0.06.

Flop: ($0.32) 7, 3, J (4 players)
      SB checks, BB checks, Hero bets $0.32, CO raises to $0.90, SB folds, BB folds Hero ?

Mag ik hier shippen ? Want ik denk dat ik hier achter sta.
      Villain toont veel sterkte in een 3-way pot waar ik het initiatief heb/had.
      Mijn vermoeden ging dan ook uit naar een set/2 pair.
  • 2 antwoorden
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Hey KennyB, welkom terug. Tijdje geleden dat je hier gepost hebt of niet? Leuk dat je er weer bent om aan je spel te werken in ieder geval, keep it up. :)

Tja dit soort spots zijn erg vervelend. Het is zelfs een 4-way pot en hij toont inderdaad ontzettend veel sterkte door jou te raisen op deze flop als de SB en BB nog na hem moeten handelen. Zonder stats/reads fold ik hier wel omdat hij erg vaak 33, 77 of JJ zal laten zien. Two-pairs heeft hij hier vrijwel nooit in zijn range omdat J3, 73 en J3 nou niet echt de meest logische handen zijn waarmee hij pre-flop called.

Maar dit lijkt dus erg op een set en zonder informatie over deze speler is het het beste om deze hand weg te leggen.
    • KennyB
      KennyB
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
      Hey KennyB, welkom terug. Tijdje geleden dat je hier gepost hebt of niet? Leuk dat je er weer bent om aan je spel te werken in ieder geval, keep it up. :)

Tja dit soort spots zijn erg vervelend. Het is zelfs een 4-way pot en hij toont inderdaad ontzettend veel sterkte door jou te raisen op deze flop als de SB en BB nog na hem moeten handelen. Zonder stats/reads fold ik hier wel omdat hij erg vaak 33, 77 of JJ zal laten zien. Two-pairs heeft hij hier vrijwel nooit in zijn range omdat J3, 73 en J3 nou niet echt de meest logische handen zijn waarmee hij pre-flop called.

Maar dit lijkt dus erg op een set en zonder informatie over deze speler is het het beste om deze hand weg te leggen.
      Idd,

tijdje break genomen van het pokeren (Master proef en examens enzo).
      Nu er volle bak terug tegen aan.

Villain had idd 77.

Thx !