NL 10: JQs CO Steal

• 5 antwoorden
    • KeesAZ
      KeesAZ
      Bronze
      Ik zou niet stelen op deze limiet. Zitten te veel donkeys die any two callen/raisen.
    • Yup
      Yup
      Bronze
      Ik ben het helemaal met je eens.

Alleen heb ik nu 3k handen gespeeld (VPIP 8) bij fulltilt en dat gaat niet echt snel met de hogere rake van 10%. Ik speel ongeveer break even. Door de bonus groei ik. En ook zijn hier minder fishes te vinden. Meeste stats zijn VPIP beneden 10. Weinig tafels meer als $2 in de pot. Weinig players op de flop. Vaak rond de 25% maar eerder lager.

Ik heb dus een move nodig om meer winst te maken.

Tips?
    • KeesAZ
      KeesAZ
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Yup
      Ik ben het helemaal met je eens.

Alleen heb ik nu 3k handen gespeeld bij fulltilt en dat gaat niet echt snel met de hogere rake van 10%. Ik speel ongeveer break even. Door de bonus groei ik. En ook zijn hier minder fishes te vinden. Meeste stats zijn VPIP beneden 10. Weinig tafels meer als $2 in de pot. Weinig players op de flop. Vaak rond de 25% maar eerder lager.

Ik heb dus een move nodig om meer winst te maken.

Tips?
      Misschien is op andere tijden kijken?

Die rake is inderdaad vervelend, maar het moet evengoed te doen zijn. Je moet maar zo denken: Je heb een zwaardere weg dan de normale beginners om het eerste level, NL10, te beaten, dus als je dat lukt ben je veel verder dan de rest!
    • Yup
      Yup
      Bronze
      Die rake is inderdaad vervelend, maar het moet evengoed te doen zijn. Je moet maar zo denken: Je heb een zwaardere weg dan de normale beginners om het eerste level, NL10, te beaten, dus als je dat lukt ben je veel verder dan de rest!

Daar heb je gelijk in :) . Ik hoop het.

Andere tijden is het niet dat weet ik zeker omdat ik op alle tijden heb gespeelt. Zelfs om 6.00uur smorgens/snachts.

En ik gebruik autohotkey scrips, waaronder 1 voor tafelselectie.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Met een hud kan je wel proberen te stealen op 10nl. Je hebt niet echt veel handen van hem, dus geen idee hoe hij z'n blinds speelt.
      Hij speelt wel relatief veel handen en ook agressief, dus zou het zeker niet met ATC doen tegen hem. QJs heeft wel de potentie om een leuke hand te worden postflop, dus daarmee kan je het wel proberen. Op zijn reraise kan je dan uiteraard niet verder spelen, dus goede fold daar.

Waar je ook rekening mee moet houden is je eigen image op de tafel. Wanneer je in een aantal orbits alleen gefold hebt, heb je meer FE dan wanneer je meer starthanden hebt gehad.

Je hebt sowieso al een enorme edge op de rest van 10nl omdat je met een hud speelt.