(MSS Nl5 ) TT

• marsteen
      marsteen
      Totaal
      Hoe speel ik deze hier?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
      UTG1 (Hero):
      $2.00
      UTG2:
      $2.05
      MP1:
      $8.89
      MP2:
      $7.81
      MP3:
      $8.11
      CO:
      $5.00
      BU:
      $3.95
      SB:
      $1.99
      BB:
      $5.00

Preflop: Hero is UTG1 with T, T.
      Hero raises to $0.15, 7 folds, BB calls $0.10.

Flop: ($0.32) 3, 3, 7 (2 players)
      BB checks, Hero bets $0.20, BB raises to $0.70, Hero folds, BB gets uncalled bet back.

Final Pot: $0.52.
  • 6 antwoorden
    • TheErwin
      TheErwin
      Silver
      Pre-flop is standaard.

Op de flop heb je een overpair, dus je bet voor value, dus mag je bet iets groter. Na de rare line (coldcall, check/raise) van de BB begin ik ook te twijfelen. Ik hoor vaak mensen zeggen dat check/raise op de microlimits nutsachtig is, daarom vind ik dit ook altijd lastige spot. Je hebt wel een overpair, maar heel sterk is deze niet. Wat me ook nog opvalt aan BB is dat hij met een rare stacksize speelt, dus het lijkt een visje. Ik weet niet of je nog stats van villain hebt? In geval van een unknow zou ik denk ik hebben geshoved, al moet ik eerlijk toegeven dat ik betwijfel of dat de beste optie is.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TheErwin
      Pre-flop is standaard.
      Yep nice hand :)

Op de flop heb je een overpair, dus je bet voor value, dus mag je bet iets groter. Na de rare line (coldcall, check/raise) van de BB begin ik ook te twijfelen.
      Mooie analyze , adhv de SHC bet/folden wij hier omdat op FR nauwlijks 7x gaat check/raisen omdat meeste slechte spelers om te callen met toppairs. Ik denk dat je hier of way behind of aan het flippen bent dus kortom niet goed genoeg om het erin te gooien

Mvg,
      Gerv
    • TheErwin
      TheErwin
      Silver
      Mooie analyze ,
      Dankje :)

adhv de SHC bet/folden
      Volgens de SHC is op zowel een dry als een drawy board een overpair bet/raise?
    • xbikx
      xbikx
      Bronze
      TheErwin, dacht ik inderdaad ook maar denk dat hij hier met zijn fold wel goed zat.
    • marsteen
      marsteen
      Totaal
      Thanks voor de feedback allemaal!
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TheErwin
      Mooie analyze ,
      Dankje :)

adhv de SHC bet/folden
      Volgens de SHC is op zowel een dry als een drawy board een overpair bet/raise?
      Yess ik denk dat het ook niet fout is maar op een gegeven moment moet je nadenken over wat er allemaal gebeurd ipv de chart hanteren. Soms schuif je idd overpairs erin en soms bet/fold je ze als alleen betere handen je check/raised bijv