aj

• marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      ik ben hier de btn en heb AJoff.

flop maak ik een kleine cbet. ik ben de laatste tijd missed flops minder aan het cbetten dan hit flops omdat de meeste spelers dit toch niet opvalt.
      turn hit ik en wil ik wel betten al vind ik het board wel lelijk en ik twijfel dus over mijn betsizing. en ik was bijna time out. dus ik bet ong halve pot.

river probeer ik de laatste tijd wat meer dunne valuebets te maken omdat er veel station fishes zijn die met mid pair nog callen.
      maar ik denk dat dit niet een geschikt board is om te valuebetten.

na de reraise stndd fold.

OnGame No-Limit Hold'em Tournament, 0.50/1 Blinds (4 handed) - OnGame Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Button (t101.50)
      SB (t91.50)
      BB (t106.88)
      UTG (t276.55)

Preflop:
      1 fold, Button bets t2.50, 1 fold, BB calls t1.50

Flop: (t5.50) 9, 7, 10 (2 players)
      BB checks, Button bets t3, BB calls t3

Turn: (t11.50) J (2 players)
      BB checks, Button bets t6, BB calls t6

River: (t23.50) 2 (2 players)
      BB checks, Button bets t14, BB raises to t95.38 (All-In), 1 fold

Total pot: t132.88

Results:
      BB didn't show
      Outcome: BB won t132.88
  • 1 antwoord
    • Twisted1984
      Twisted1984
      Bronze
      Ik vind dit een heel standaard spot om 2x te valuebetten en river behind te checken. Ook zou ik (als je flop cbet, en dat moet je hier wel doen met 2 overs en gssd), heb gewoon $4 maken minimaal. Turn zou ik inderdaad ook wat groter betten. Gewoon een 80% pot standaard aanhouden o.i.d.

Dit is gewoon een hand waar je maximaal 2 valuebets gaat winnen want ik denk niet dat hij 3 barrels callt met minder, tenzij het echt een grote vis is die vaak naar showdown gaat.