HUD op William Hill

• luca02
      luca02
      Bronze
      Ik heb gisteren HEM geïnstalleerd. Nu heb ik de HUD werkende gekregen. Echter staat de HUD niet automatisch op de goede plek (de stats staan bij de verkeerde personen). Nu heb ik op de site van HEM gekeken en daar staat dat ik eerst een aantal handen moet spelen. Zodra dit gedaan is dan kun je de HUD verplaatsen naar de juiste personen.

Zodra dit gedaan is zou er weer een aantal handen gewacht moeten worden, voor je tweede tafel opent. Dit zou er voor moeten zorgen dat als er een tweede tafel geopend wordt HEM gelijk de HUD bij de juiste personen zet.
      Nu gebeurd dit dus helaas niet bij mij.

Zo heb ik alles goed staan bij de eerste tafel, maar als ik de tweede tafel open dan staat op die tafel alles verkeerd. Zodra ik dan op de tweede tafel de HUD bij de juiste personen wil zetten, dan verschuift alles ook weer op de eerste tafel.

Ik snap er echt niks van en vroeg me af of meer mensen hier last van hebben gehad? Zo ja, wat hebben jullie er aan gedaan om dit op te lossen?

Ter aanvulling: ik heb auto centre op William Hill aan staan en bij HEM heb ik bij seating preferences 6-max plek 3 ingesteld.
  • 1 antwoord
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Hey,

Zelf heb ik helaas geen HEM ervaring en zou ik eerlijk gezegd ook niet weten waar dit aan kan liggen, maar ik hoop dat iemand die wel zelf een ervaren HEM gebruiker is wellicht hiermee kan helpen.

Ik wil wel vast adviseren de vraag ook eventjes op het HEM hulpforum te posten, dan heb je in ieder geval betere kansen op een snel antwoord met een goede oplossing :)

Succes!