[AFGEWEZEN] backing Multi-Rush OD $50

• marrrt
      marrrt
      Bronze
      Hallo mede pokerspeler,
      Ik zal mij even voorstellen, Ik ben Martijn en ik ben 20 jaar oud. Ik studeer op dit moment en heb geen baan. In mijn vrije tijd doe ik aan voetballen, gamen en poker.

Wat ga je spelen?
      Ik zou graag gebackt willen worden voor $1 + $0.10 Multi Rush OD

Wat zijn de totale kosten?
      Ik zelf heb nu op dit moment $55, 47 op full tilt staan. Volgens de strategieartikelen zul je $100 nodig hebben voor toernooien, dit lijkt mij ook een goed BRM. Ik zou daarom graag voor $50 gebackt willen worden.

Hoeveel procent verkoop je en in welke hoeveelheden/groottes?)
      Als deze deal gemaakt kan worden dan heb ik $100. Waarvan $50 gebackt.
      Dit is dus 50%

welke termijn zou de backing afgerond moeten zijn?
      Mijn idee is om er 200 te spelen, ik weet niet wanneer de swing eruit, is maar 200 red ik er wel deze maand.

Hoe, wanneer en wat betaal je uit? (is 10% in backing aandelen ook 10% van de prijzenpot of meer?)
      50% = 50% ik betaal als ik de 200 games heb gehaald.

Op welke pokerrooms kunnen mensen hun backing naar jou overmaken en hun geld terug ontvangen?
      Het liefst op fulltilt naar martyrdomm. Op andere sites heb ik geen geld staan op dit moment.

Overige informatie (optioneel, denk hierbij aan je nickname, grafiekjes van je resultaten, waarom wil je een backdeal, etc):
      Mijn verloop van mijn pokercarriere in het kort:
      mijn eerste startkapitaal heb ik nog wel wat van kunnen maken alleen uiteindelijk toch broke gegaan. Met als hoogtepunt heb ik al een keer multi rush On Demand gewonnen voor ongeveer €100, ik heb toen gemerkt dat ze erg makkelijk te beaten zijn vandaar deze backing. Maar uiteindelijk door geen goed BRM toch broke gegaan.
      Toen ben ik er mee gestopt voor een tijdje tot ik weer een keer zin had en heb toen 10 euro op fulltilt gestoord. Dit was ongeveer 2 maanden geleden.
      Hiermee heb ik een aantal swings gehad maar door uiteindelijk nl2 te spelen heb ik het solid weten uit te bouwen naar $55.

Waarom wil ik gebackt worden?
      Ik zou gebackt willen worden omdat het me te langzaam gaat op nl2, ik zou volgens BRM dit moeten doen tot $100 maar ben het wel een beetje zat. Ik heb zin in een andere uitdaging. $1 multi rush OD dus.

Als je nog vragen hebt stel je ze maar. :)

Ik ben overigens van plan om deze backing in een blog bij te houden.
      Het liefst zou ik ook de hele backing aan één iemand willen verkopen, als daar echter geen animo voor is uiteraard in delen.
  • 4 antwoorden