l0ljim

• l0ljim
      l0ljim
      Bronze
      Hallo daar,
      ik zal me ook maar eens voorstellen ik ben Jimmy (l0ljim/theliljim).
      Ik ben al een hele tijd geïnteresseerd in poker en heb veel met playmoney gespeeld oa. op PartyPoker en Pokerstars en nu ben ik eindelijk van plan om met het startkapitaal voor echt geld te gaan spelen.
      Iets meer over mezelf: ik ben een student aan communicatie-multimediadesign maastricht 1e jaar, werk bij de ah en houd wel van een potje gamen.

De rede dat ik al die tijd enkel met playmoney heb gespeeld is omdat ik het liefst niet al m'n geld direct wegdonk en liever met een goede strategie achter de hand een beetje kan bouwen. Ik heb alle artikelen voor m'n niveau al bestudeerd, veel filmpjes gekeken en heb het gevoel dat ik bijna klaar ben om voor het geld te gaan spelen. (ik speel uitsluitend sng's btw)

Om maar alvast wat ervaring op te doen in de games met echt geld heb ik een account gemaakt op 888poker en heb ik direct de eerste 5 euro weg gespeeld.
      Dat was overigens voor ik me echt strict aan de strategie hield.

Na een korte pauze vanwege tentamens etc. ben ik gisteren weer begonnen met m'n bankroll van 1,98 en heb deze nu op kunnen bouwen naar 11,08 (1x 3e, 1x 2e, 2x1e en nog n 2 dollar op n double or nothing turbo. Steeds sng's van 1,20). Mijn plan is om hier nu even door te spelen en kijken hoever ik kom ga ik broke dan oefen ik nog een tijd met playmoney en bestudeer de strategie nog eens goed, loop ik goed blijf ik doorspelen tot ik +/- 100$ heb en ga ik verder op ft waar m'n startkapitaal staat.

Hopelijk heb ik jullie niet al te veel verveeld met deze lap tekst als eerste post ;) , ik ben overingens van plan een blog te starten zodra ik op ft ga spelen.

Gegroet, l0ljim
  • 1 antwoord