BSS Videotour

• DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Hi guys,

Zou iemand mij kunnen helpen met het opstellen van een "videotour". Oftewel een lijst van video's die aan te raden zijn om te kijken als beginnende BSS speler? Het gaat hierbij vooralsnog om NL20 BSS FR, hoewel een deel van de tijd de tafels niet vol zitten en SH strategie noodzakelijk wordt. Ik wil graag video's gaan kijken, maar er staan er nu echt duizenden online waardoor ik geen idee heb waar te beginnen.
  • 2 antwoorden
    • Poefters
      Poefters
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DonBartos
      Hi guys,

Zou iemand mij kunnen helpen met het opstellen van een "videotour". Oftewel een lijst van video's die aan te raden zijn om te kijken als beginnende BSS speler? Het gaat hierbij vooralsnog om NL20 BSS FR, hoewel een deel van de tijd de tafels niet vol zitten en SH strategie noodzakelijk wordt. Ik wil graag video's gaan kijken, maar er staan er nu echt duizenden online waardoor ik geen idee heb waar te beginnen.
      Goeie vraag! +1

Ik denk dat crushing nl50 serie van hasenbraten wel goed is...
      En gamblewhite en rogier hebben wel wat interessante vids net zoals yoshiwa...
    • Twisted1984
      Twisted1984
      Bronze
      Die van Hasenbraten is inderdaad een prima videoserie als introductie.

Verder is er denk ik meer content op SH, misschien een optie om dat te gaan spelen?

Voor FR komt de meeste content tegenwoordig van Gamblewithme.

Ik kijk geen video's dus ik zou niet weten welke je specifiek voor elk onderwerp kan gebruiken. Wat je wel kunt doen is de tags gebruiken bij de videosectie. Op die manier kun je wel wat filteren op onderwerp.