(Mss Nl10) JJ

• marsteen
      marsteen
      Totaal
      Hey iedereen, even een vraagje

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      MP3:
      $13.29
      CO:
      $8.07
      BU:
      $3.60
      SB:
      $5.54
      BB (Hero):
      $4.15
      UTG2:
      $4.03
      MP1:
      $10.44
      MP2:
      $10.00

Preflop: Hero is BB with J, J.
      5 folds, BU raises to $0.35, SB folds, Hero raises to $1.10, BU calls $0.75.

Flop: ($2.25) K, 6, A (2 players)
      Hero bets $1.00, BU raises to $2.50(All-In), Hero folds, BU gets uncalled bet back.

Final Pot: $3.25.

Preflop : 3Bet ik hem hier gewoon
      Flop: Check/Fold?

thanks
  • 6 antwoorden
    • 20Shocker88
      20Shocker88
      Bronze
      Denk persoonlijk niet dat ik die flop nog geraised had vrij drawheavy met 2 overcards.
      Je 3bet is vrij standaard en ook gewoon erin houden, word veel te veel gefold preflop op een 3bet in blind battle, dus is gewoon winstgevend plus je hebt kaarten waar ik waarschijnlijk ook wel broke mee zou gaan in blind battle preflop.
    • TheErwin
      TheErwin
      Silver
      Pre-flop had nog 5 cent groter gemogen.

Over de flop wou ik eerst zeggen dat ik op de flop 3/4 potbet zou hebben gebet en bij een raise dan idd fold. Alleen heef villain nog maar $2.40, dus dan kan je meteen pushen als je besluit te betten. Maar ik denk dat je op elke rang waarop je villain kan zetten je achter staat, dus misschien is check/fold nog beter.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TheErwin
      Pre-flop had nog 5 cent groter gemogen.

Over de flop wou ik eerst zeggen dat ik op de flop 3/4 potbet zou hebben gebet en bij een raise dan idd fold. Alleen heef villain nog maar $2.40, dus dan kan je meteen pushen als je besluit te betten. Maar ik denk dat je op elke rang waarop je villain kan zetten je achter staat, dus misschien is check/fold nog beter.
      Mwah als je flop pushed dan hoop je dat ie naked flushdraws called en Kx fold want Kx looopt voor op je maar die heeft natuurlijk weer issues me de Aas :coolface:

Als je twijfelt tussen gewone bet en een push adhv effectieve stack dan push ik liever

Mvg,
      Gerv
    • TheErwin
      TheErwin
      Silver
      Wat is volgens jou nu de beste move op deze flop? Ik snap dat je hoopt dat je door flushdraw gecalled wordt en dat Kx handen waarschijnlijk zullen folden, echter zitten er ook heel veel Ax handen in villains range, waar je zo goed als drawing dead tegen bent?
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TheErwin
      Wat is volgens jou nu de beste move op deze flop? Ik snap dat je hoopt dat je door flushdraw gecalled wordt en dat Kx handen waarschijnlijk zullen folden, echter zitten er ook heel veel Ax handen in villains range, waar je zo goed als drawing dead tegen bent?
      Mwa je blocked AK/AJ dus in feite is er alleen ATs & AQ in zijn actieve Ax range sinds ik niet veel spelers zien callen met A2-A9 op 3bets

Ik overbetshove omdat ik 1) Kx wil laten folden, 2) Fds equity share wil laten folden (doesn't matter what they do) en ja je hebt 10% tege Ax maar we kunnen Ax niet laten folden dus daar gaat het niet om in deze hand

- Gerv
    • 20Shocker88
      20Shocker88
      Bronze
      Maar hoezo block je AK?
      Hero zelf heeft JJ dus dat die AJ blocked snap ik maar hoezo AK?
      Ben een beetje de kluts aan het kwijtraken in deze hand :facepalm: