Nl10 Ak

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      BU (Hero):
      $16.55
      SB:
      $11.70
      BB:
      $3.50
      UTG2:
      $10.00
      MP1:
      $10.00
      MP2:
      $10.30
      MP3:
      $5.62
      CO:
      $10.00

Preflop: Hero is BU with K, A.
      2 folds, MP2 calls $0.10, 2 folds, Hero raises to $0.50, 2 folds, MP2 raises to $0.90, Hero raises to $2.00, MP2 calls $1.10.

Flop: ($4.15) A, J, 3 (2 players)
      MP2 bets $8.30, Hero calls $8.30.

Villain speelde uberfishy 60/20 ofzoiets. Hij callde ook bijna altijd 3bets enzo van me en stackte veel af.

Vond het toch een vrij moeilijk hand en heb geen idee wat hier de juist line is.
  • 2 antwoorden
    • kefkef
      kefkef
      Bronze
      Ik weet niet precies wat die statts willen zeggen, maar als fishes regelmatig op de flop gewoon AI gaan, mag je wel verwachten dat je hier voorligt.

Als hij voor de flop eerder passief was kan hij raisen met handen als 22+, AK, AJ, AQ,... al denk ik dat handen als AK, AQ, KK, QQ en misschien zelfs JJ wegvallen, omdat vissen met deze handen preflop AI durven shoven.

Vaak raisen ze met Ax en durven ze op de flop AI met zoiets. IN't slechte geval loop je dus aan tegen een set, flush(draw) of straightdraw.

Wederom als de tegenstander eerder passief is na de flop, fold ik hier wel, ook al had je pre-flop de beste hand. Passieve spelers die opeens actief worden zijn gevaarlijk.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Prima gespeeld. Een donk-overshove op de flop is niet zo heel sterk eigenlijk en helemaal niet van zo'n vis. Hij heeft hier vaak zat complete air, KK/QQ die hij idioot speelt, een 1-card flushdraw, Jx...enzovoort. Waarschijnlijk heeft ie AJ/JJ of iets dergelijks zien omdat dit soort handen anders niet gepost worden (in ieder geval niet op het handjudgingforum, eerder in de "Post hier je WTF-hand"-thread :f_biggrin: ).

Nee maar really, nh. :)