NL10 2nd barrel

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (7 handed)

Known players:
      BB:
      $10.00
      MP1:
      $19.80
      MP2:
      $10.04
      MP3:
      $10.00
      CO:
      $10.00
      BU (Hero):
      $10.00
      SB:
      $4.64

Preflop: Hero is BU with 8, A.
      MP1 calls $0.10, 3 folds, Hero raises to $0.50, SB folds, BB calls $0.40, MP1 folds.

Flop: ($1.15) 9, 2, 4 (2 players)
      BB checks, Hero bets $0.70, BB calls $0.70.

Turn: ($2.55) T (2 players)
      BB checks, Hero bets $1.50, BB raises to $4.40, Hero folds, BB gets uncalled bet back.

Final Pot: $4.05.

Hellow,

preflop en flop is wel duidelijk denk ik?

Omdat hij op de flop gewoon callde en nu weer checkte vuur k een 2nd barrel. Dit ook omdat de T een overcard is.

Kan dit? Of is de T geen echte scarecard voor pockets? Denk dat dit wel juist is wat ik doe :$^

Villain speelde niet extreem fishy maar ook niet goed. 18/12 ofzo
  • 2 antwoorden
    • Beowolff
      Beowolff
      Bronze
      Persoonlijk vind ik dit een wat loose isolate.
      Verder wel nice hand. Alleen de turn, check ik behind. Waarmee called hij jouw c-bet hier? Het board is zo ontzettend droog. Ik zie hem hier alleen met 9x mee gaan.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Pre-flop vind ik de isolate wel prima, je zit op de BU dus dan kan je met een hand als A8 wel isolaten omdat veel limp/callers op de flop meteen folden waardoor je dus puur dead money wil creëren. Je hand doet er niet zo veel toe in dit soort spots, je wil de pot pre-flop oppakken en anders wel op de flop. ;)

Maar dat betekent dan ook dat wanneer dat niet lukt omdat villain de flop called je eigenlijk moet opgeven. De T is niet echt een scarecard en uit positie zal hij op zo'n flop niet doorspelen met een slechte range, maar voornamelijk de handen uit zijn limp/call range die deze flop goed hitten (22, 44 bijv.). De rest fold hij heus wel. Dat hij alleen called op de flop wil niet veel zeggen - het board is niet zo drawy dus hij hoeft hier niet per se te protecten.