Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

NL 10 commited?

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      BB:
      $17.96
      UTG2:
      $10.40
      MP1:
      $12.37
      MP2:
      $10.00
      MP3 (Hero):
      $10.00
      CO:
      $1.78
      BU:
      $4.04
      SB:
      $4.01

Preflop: Hero is MP3 with 7, 7.
      3 folds, Hero raises to $0.40, CO calls $0.40, 3 folds, 2 folds, BB folds.

Flop: ($0.95) 3, 8, Q (2 players)
      Hero bets $0.50, CO raises to $1.38(All-In), Hero calls $0.88.

Turn: ($3.71) T (2 players)

River: ($3.71) 8 (2 players)

Final Pot: $3.71.
      Results follow:

CO shows a full-house, tens full of eights(T T).
      Hero shows two pairs, eights and sevens(7 7).

CO wins with a full-house, tens full of eights(T T).

preflop spreekt voor zich

flop: moet ik hier cbetten? Ik had het gevoel dat ik me wou commiten ofzo :p. En daarna heb ik dus gewoon gecalld omda hij dit met Ax etc kon doen volgens mij
  • 2 antwoorden
    • Beowolff
      Beowolff
      Bronze
      Omdat zijn effectieve stack zo klein is, zou ik hier niet c-betten, en check/fold spelen.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Pre-flop openen is standaard, maar hier pas ik mijn betsizing wel aan omdat er zo veel shortstacks achter je zitten (CO, BU, SB) waar je niet graag pre-flop broke tegen wil gaan met 77. Dus 3bb om goedkoper te kunnen folden op een 3-bet en de pot kleiner te houden indien je een flop ziet.

As played ben je wel aardig commited na je c-bet, shortstacks zie je wel vaker spazzen met handen als Ax, KJ en lagere pocketpairs als 44-66 op zo'n flop dus moet je wel callen omdat je geregeld de beste hand zal hebben. Maar liever dus iets kleiner openen pre-flop waardoor je c-bet ook kleiner is en je makkelijker wegkomt. Hier c-betten vind ik trouwens prima hoor, het board is ontzettend droog en je hebt hier geregeld de beste hand. C/rAI zou ook een optie kunnen zijn als je tegenstander erg graag spazzed wanneer jij "zwakte toont" door te checken. ;)