NL20 Sh 0.1/0.2 No-Limit Hold'em (6 handed)

• ithinkiknow
      ithinkiknow
      Bronze
      Known players:
      keine.

0.1/0.2 No-Limit Hold'em (6 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.58 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with J:spade: , T:heart:
      MP2 calls $0.20, MP3 calls $0.20, CO folds, Hero calls $0.20, SB folds, BB checks.

Flop: ($0.90) Q:spade: , 9:spade: , K:heart: (4 players)
      BB checks, MP2 bets $0.20, MP3 folds, Hero raises to $0.40, BB folds, MP2 raises to $0.80, Hero raises to $3.30, MP2 calls $2.50.

Turn: ($7.50) Q:club: (2 players)
      MP2 bets $2.40, Hero raises to $4.80, MP2 calls $2.40.

River: ($17.10) 6:diamond: (2 players)
      MP2 bets $2.00, Hero calls $2.00.

Final Pot: $21.10

Na een aantal SnG's op titan gespeeld te hebben ($1 SH) toch maar weer eens de cash tables opgezocht. Eerst de 0.1/0.2 Fixed-Limit Hold'em (9 handed) een b-tje gegrind, maar ik werd weer overmoedig en vond het natuurlijk veelste traag gaan en opende een tweetal 0.1/0.2 No-Limit Hold'em tafels. Heerlijk niveau op deze limieten, maar na het bovenstaande handje heb ik besloten om toch maar weer een limiet lager te gaan spelen, nou zullen er waarschijnlijk mensen zeggen

"waarom naar beneden als je winstgevend speeld?".

Kijkende naar mijn verleden en temperament ;) weet ik dat de overmoedigheid snel zal toeslaan met alle desastreuze gevolgen die daarbij horen. Jammer dat de ps points niet snel zullen gaan op een lager niveau (de SnG's leveren trouwens bijna geen points op :( ).

Sorry dat de playernames niet mee gepost zijn. Dit is 1 van mijn eerste post hier en elephant wil niet echt mee werken.

Ps. Heeft er toevallig iemand hier een leuk gevulde database gevuld met titan handjes waar ik een copietje van mag trekken? :)
  • 5 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Lekker hoor die minraises,
      Never freaking minraise!
    • ithinkiknow
      ithinkiknow
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharkking89
      Lekker hoor die minraises,
      Never freaking minraise!
      Ik weet het ik weet het... :( . Ik had veel harder moeten pushen, maar deze villain speelde zo ongelovelijk tight dat ik ging twijfellen aan mezelf en idd als ik achteraf kijk zie ik dat hij zowiezo al had verloren toen de flop kwam (of het was een split pot geworden ;) ). Een duidelijk leer momentje voor mij en het bevestigd destemeer voor mij dat ik above my league speelde.

Vandaar het stapje terug..
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      fold preflop JTo is niet goed genoeg imo.

flop, raise naar 60c. en rererais naar 3 zijn reraise ipv naar 4x.

push turn.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Raise op de flop mag groter, ~.9$.
      De turn minraise (en raise in het algemeen in deze situatie) dient geen doel, het is duidelijk dat Villain een hand heeft (misschien een Q, misschien niet) en het lijkt me niet alsof hij gaat folden. Anderzijds krijg je te goede odds om te folden en kan je zo mogelijk een Qx-hand stacken. Call.
      Waarom call je op de river? Je J-high is wss niet goed genoeg ;)
    • ithinkiknow
      ithinkiknow
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Timor83
      Je J-high is wss niet goed genoeg ;)
      Hehehe daar was nou idd net het foutje ingeslopen ik wou hem all-in gooien, maar druk met mijn stomme hoofd op check :(