welke pokersoftware

• SUKIT
      SUKIT
      Bronze
      Heya, ik zit al langer te denken om eens tracker software te kopen maar kan niet goed kiezen dewelke.
      De 3 grootste zijn HoldEmManager , PokerOffice en pokertracker 3 , ik zou natuurlijk alle trials eens kunnen proberen maar ik dacht ik vraag hier eerst is voor ik men computer weer volzet met snel overbodige software.

Dingen om rekening mee te houden :

-Ik speel op FTP / stars en PKR , die laatste betekent (dacht ik) dat alleen HEM een optie zou zijn. Maar ik zit na een weekje PKR er toch al aan te denken om na men bonusrelease daar te stoppen. Ik joinde voor de softe MTT's maar het is te erg. Als je altijd 4 a 5 callingstations hebt elke hand wordt het een lottospel ipv poker. De blindstructures zijn ook debiel op de lage stakes, het is er gewoon enorm frusterend en saai.
      -Ik speel soms STT en cash @ micro maar het liefste MTSNG 45plr en zou in de toekomst met een diepere BR ook MTT willen gaan spelen.
      -Ik ben niet echt een RTFM type, dus gebruiksgemak is belangrijk. Het mag zeer uitgebreidt zijn en veel functies hebben die in het begin niet toegankelijk zijn, zolang hierdoor de basisfuncties en bediening niet zoek geraken
      -Het is de bedoeling om het zowel voor stats/notes als het makkelijk reviewen van men spel te gebruiken

Anyway ik wou hier dus vragen of er mensen zijn die ervaringen hebben met 1 of meer van de vernoemde paketten en welke hun voorkeur geniet en waarom.
      Men eerste ongefundeerde keuze is HEM omdat het denk ik het meest gebruikt word, maar als iemand denkt dat een van de andere gewoon beter of mij better zou passen wil ik het graag horen.

Alvast bedankt
  • 1 antwoord
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Ik zie dat er nog niemand heeft gereageerd. Zal daarom je post weer even naar boven bumpen. :)

Ik ben zelf geen grote expert met alle programma's, dus hoop dat iemand anders je kan helpen voor een volledig overzicht.