Cashen jullie uit na vandaag of niet?

• 32 antwoorden
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik heb er $0,48 staan, dus ik waag de gok, zij het met trillende knieën....
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Ik laat gewoon alles op stars staan.
    • BadassBart
      BadassBart
      Bronze
      Ik zet juist wat op Stars, enige room met wat traffic voor STT's dus ik plaats mijn beperkte roll van 50 op partypoker daarheen. Stars heeft een ander soort licentie dan Fulltilt en heeft meestal de zaken ook beter op orde dus ik wil de gok wel wagen.
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      Neu, ik cash niet uit.
      Ben me wel aan't beraden over hoe ik met mijn roll om ga gaan in de toekomst.
      Misschien beter om een deel van je roll op je wallet/account te laten staan en slechts een deel op de site zelf. Je moet wat betreft de limieten dan wel rekening houden met je hele BR.
      Op die manier verlies je nooit alles bij een blokkering, faillissement of whatever en je kan bijstorten indien nodig.
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Zeezout
      Ik heb er $0,48 staan, dus ik waag de gok, zij het met trillende knieën....
      hahahaha !!!!
    • Horemanske
      Horemanske
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door elderwon
      Neu, ik cash niet uit.
      Misschien beter om een deel van je roll op je wallet/account te laten staan en slechts een deel op de site zelf. Je moet wat betreft de limieten dan wel rekening houden met je hele BR.
      Op die manier verlies je nooit alles bij een blokkering, faillissement of whatever en je kan bijstorten indien nodig.
      +1
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      deze morgen had ik alles uitgecashed op Pokerstars. Op FTP heb ik nog een kwart van mijn BR staan X(
      Voorlopig ga ik ff stoppen met poker spelen tot er het een en ander duidelijk is geworden... Ik ga me dan gewoon bezig houden met aan men spel te werken.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door timBKR
      Vandaag is FTP's licentie tijdelijk ingetrokken.
      Wat doen jullie met je funds op Stars? Uitcashen? Zekere voor het onzekere?

Ik weet 't ff niet, vandaar dit topic :)
      PokerStars zit op een andere licentie dan Full Tilt, die twee hebben verder niks met elkaar te maken. :)
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      in b4 reload bonussen op stars komende weken? :D
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Oorspronkelijk gepost door noisecore
      in b4 reload bonussen op stars komende weken? :D
      Idd misschien wel interessant om wat uit te gaan cashen niet uit angst, maar kans op reloads idd best aanwezig :] . Ga in juli toch bar weinig spelen dus misschien goed moment om gokje te nemen voor een eventuele reload :s_cool: .

Maak me niet zo druk om Stars eigenlijk, bij FTP had ik wel slecht vermoeden omdat ze zo moeilijk deden met uitbetalen enz, helaas bleek dit waar!!
    • brokkeman
      brokkeman
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door elderwon
      Neu, ik cash niet uit.
      Zo doe ik het ook. Speel NL10. Heb ik 100$ cash ik 50$ uit naar Neteller.
      Zo heb ik nu 75$ op FTP staan en 62$ op 888poker. De rest + TAF inkomsten op Neteller. Op 888poker speel ik soms ook NL30 omdat mijn totale BR dat wel aankan. Als FTP "hopelijk" terug online komt speel ik gewoon verder.
    • Varune
      Varune
      Silver
      Ik stort sowieso bij als er een reload bonus komt, heb wel vertrouwen in PS.
    • calimero1981
      calimero1981
      Bronze
      PokerStars licentie is veilig
    • Willem103
      Willem103
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Varune
      Ik stort sowieso bij als er een reload bonus komt, heb wel vertrouwen in PS.
      +1
    • Frenk360
      Frenk360
      Bronze
      Ben nu wel 1/3 van mn roll kwijt (snif 1000$) en ga die 2k zeker niet laten staan. Wil iets van 50BI laten staan meer heb je vaak toch niet nodig en anders kan je bijstorten.
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Het is altijd handig om een gedeelte van je roll op moneybookers/neteller o.i.d. te laten staan ivm reloadbonussen.

Ik zou zeggen, laat niet meer geld op je pokeraccount staan dan wat je nodig hebt om mee te spelen en waar je je nog goed bij voelt.

Daar vang je nu dus 2 vliegen mee. Eentje voor evt. reloadbonusen en de 2de voor als er plotseling wat gebeurt met een pokerroom.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Ik zie dit verhaal niet eens slecht voor Stars eindigen (en voor mezelf):
      - FTP niet meer toegankelijk, waar gaan vissen heen naar andere grote room dus Stars -> pcbeem houdt van vis dus kom maar op
      - zeer waarschijnlijk nieuwe reload -> pcbeem houdt van reload

Kortom misschien meer spelers en leuke bonus van mij mag FTP vaker zoiets doen :s_love: . Klinkt misschien lullig voor spelers die hun BR op FTP dreigen (is niet de bedoeling) te verliezen maar voor mij zie ik op dit moment geen nadelen.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Tenzij er wat gebeurt met MB of Net.... :(

Ik word te oud voor die ongein :rolleyes:
    • ERDWW
      ERDWW
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Zeezout
      Tenzij er wat gebeurt met MB of Net.... :(

Ik word te oud voor die ongein :rolleyes: